środa, 21 marca 2018

colour alike, simply the best - 654 don't be jealous

i na sam koniec zostawiłam mojego zdecydowanego ulubieńca kolekcji simply the best od colour alike. ten, kto mnie zna, pewnie domyśli się, że chodzi o zgniłka 654 don't be jealous :D no bo w końcu w pierwszy dzień wiosny musi być jakiś wiosenny akcent! zgniła bo zgniła, ale jednak zieleń ;)
właściwie nie do końca wiem czemu tak jest, ale odkąd pamiętam kocham wszelkie takie zgniłe odcienie, które zazwyczaj są uznawane za brzydkie. mnie podobają się chyba wszystkie! don't be jealous nie stanowi wyjątku :) to dość ciemna zgniło-zielona baza z pięknie połyskującymi dużymi holo drobinkami. no nie wiem co Wy o tym sądzicie, ale dla mnie takie zgniłki - jeszcze z drobinkami! - są po prostu piękne!
przy ogólnym pięknie każdego brzydala, malowanie nie gra roli :D choć jak w przypadku wszystkich lakierów colour alike, przebiegało wręcz idealnie. 2 warstwy do pełnego krycia, szybkie wysychanie i połysk.

dodam jeszcze, że don't be jelous jest bardzo podobny do lakieru picture polish - mossy. nie mam dużo lakierów picture polish, ale akurat ten jakiś czas temu postanowiłam kupić :D bo najzwyczajniej musiałam go mieć. colour alike później wypuściło tę kolekcję i pewnie gdyby czasowo odbyło się to inaczej, nie kupiłabym mossy. na końcu posta znajdziecie porównanie podobnych zieleni.

lakiery colour alike są do kupienia na colorowo.pl


and the best for last: my favourite from CA simply the best collection. those who know me, would probably know that it's murky green shade - 654 don't be jealous :D because there have to be spring accent at the first days of spring! maybe it's murky, but it's still green ;)
I actually don't know why, but I love all those love-hate ugly shades since I remember. and I mean it, I really love them all. so don't be jealous is no exception :) this polish has quite dark murky green base with lots of large holographic particles, which shimmering beautifully. I don't know what do you think, but for me all those murky shades - especially with particles! - are just beautiful!
and due to beauty of every ugly shade like this, applying this polish isn't so important :D but in this case, applying was standard for colour alike polishes - very nice. Two coats for full opacity, fast drying and glossy finish.

don't be jealous is very alike to picture polish - mossy. I don't have many picture polish polishes, but I decided to buy this one, because I just had to have it. then colour alike created don't be jealous and I think that I wouldn't buy mossy if I had don't be jealous already. you will find comparison of similar holographic green shades at the end of this post.

you can purchase CA polishes at colouralike.com


eveline sensitive 8 w 1, 2 warstwy colour alike - 652 don't be jealous, bez topu
eveline sensitive 8 in 1, 2 coats of colour alike - 652 don't be jealous, without topcoat
CA don't be jealous i PP mossy są bardzo podobne, ale jednak mają nieco inne odcienie. krycie jest podobne, ale don't be jealous ma nieco mniejsze drobinki i bardziej żółty (cieplejszy) odcień. ale różnica w kolorze jest naprawdę minimalna. podobny kolorystycznie jest też lakier masura - curly kale, ale on jest jaśniejszy, bledszy i ma nieco inne drobinki (jakby duże wymieszane z mniejszymi). porównałam je jeszcze z lakierem nymph od el corazon, ale to już zupełnie inna bajka, bo nymph ma
zdecydowanie żywszy odcień zieleni, ma żelkową bazę i największe drobinki ze wszystkich lakierów. w każdym razie każdy z nich jest piękny! :D

CA don't be jealous and PP mossy are really alike, but they have slightly different shades. coverage is similar, but don't be jealous has a bit smaller particles and more yellow undertones (has warmer shade), but this is a really small difference. masura - curly kale has also similar shade, but it's lighter, more pale and has different particles (it's a combo of holo and large holo particles). I compared these polishes also with another green shade - nymph from el corazon brand. but nymph is 
much different, has more vivid shade of green, jelly base and the bigest holo particles of all these polishes. but I think they are all beautiful!


5 komentarzy:

  1. Śliczne pazurki,chociaż szczerze mówiąc to nie kolor dla mnie ;) ja tam gustuję w pastelach xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Kiedyś nie lubiłam takich kolorów, ale od pewnego czasu zaczęły mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze. Przepiękny jest. Ja też bardzo lubię takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię zieleni, ale ten odcień wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...