środa, 14 marca 2018

colour alike, simply the best - 655 funny valentine

kolejny lakier colour alike z kolekcji simply the best to bordowy/wiśniowy funny valentine z numerem 655. zazwyczaj wolę bardziej szalone odcienie, takie jak zielenie, niebieskości i fiolety, ale od czasu do czasu lubię też ponosić na paznokciach bordo, szczególnie jak ma w sobie drobinki. w funny valentine znajdują się duże holo drobiny (ultra holo). baza lakieru jest dość ciemna i całkiem mocno kryjąca, przez co drobinki nie są bardzo nachalne i nieco kryją się pod bazą. całość wygląda bardzo elegancko 
i kobieco.

do kupienia na colorowo.pl


next colour alike polish from simply the best collection is crimson/cherry red funny valentine (#655). I usually prefer more "crazy" shades, like green, blue or purple, but I also like to wear something toned from time to time. and crimson/dark red polish is in this category for me. I like to wear such colors especially when they have particles. funny valentine contains large holographic particles (ultra holo). base of this polish is quite dark and not very tranparent, so the particles don't stand out. 
alltogether it looks very elegant and femininely.

you can purchase it at colouralike.com


eveline sensitive 8 w 1, 2 warstwy colour alike - 655 funny valentine, bez topu
eveline sensitive 8 in 1, 2 coats of colour alike - 655 funny valentine, without topcoat

7 komentarzy:

  1. Hej, to na pewno Cheek to Cheek? Mój jest czerwony... Może to Body and Soul? Tego na pewno nie mam i już żałuję, bo lubię takie winne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to funny valentine :D dzięki! nie wiem czemu mi się wydawało, że to cheek to cheek, pewnie dlatego że tego to ja nie mam ;) a ten body and soul to jest taki już bardzo ciemny wpadający w fiolet, taki bym powiedziała śliwkowy. ale jego niestety też nie mam :p

      Usuń
  2. To ten typ koloru, który podoba mi się bardziej solo niż z jakimiś zdobieniami. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, uwielbiam takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...