środa, 16 stycznia 2019

Glam Nails Challenge - November

w listopadzie postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu paznokciowym glam nails challenge na instagramie i chciałabym Wam pokazać moje zdobienia, które wtedy zrobiłam.

właśnie w listopadzie krojąc awokado miałam nieprzyjemny wypadek z nożem i ogólnie dość mocno uszkodziłam sobie jeden palec, przez co nie mogłam malować i pokazywać Wam wszystkich paznokci, dlatego zdobienia robiłam tylko na kciuku.

pod każdym zdobieniem postaram się dodać inspirację ;)

słoń/elephant
inspiration source: theyogamandala.com


 deszcz / rain
inspiration source: dreamstime.com user: Worldofvector


motyw kwiatowy / floral
inspiration source: folkstar.pl


sweterkowe wzory / sweter prints
inspiration source: instagram.com/manifest_poznan

mróz / frosty
inspiration source: alamy.com, Stefan Rosengren


3 komentarze:

  1. Tintowe kwiaty są the best i te kolorki!!
    drugie super zdobienie to słoń, a raczej jego głowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mówią, że jedzenie awokado wychodzi na dobre ;)
    Fajnie, że Ci się chciało wziąć udział choćby na kciuku! Ja bym pewnie odpuściła całe wyzwanie.
    Mnie osobiście chmurka i folkowe kwiatki podobają się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...