sobota, 18 listopada 2017

colour alike, i love bossa - 636 desafinado

dziś kolejny - moim zdaniem - jesienny kolor. choć nie jest to lakier z ostatniej kolekcji colour alike, tylko z letniej (i love bossa), lakier desafinado wpasowuje się idealnie w jesienny klimat. w buteleczce wydaje się lekko przygaszony, ale na paznokciach to żywy pomarańcz. do tego duże holo drobinki, określane przez colour alike mianem ultra holo. mam jednak wrażenie, że ten lakier nie jest aż tak żelkowy jak felicidade (czerwony z poprzedniego posta - klik), przez co holo tęcza nie jest w nim aż tak wyraźna, jak w innych lakierach z tej kolekcji. ale też ma to swój urok :) może nie przepadam za pomarańczowym, ale w wersji holo nawet może być ;) może nie do końca podoba mi się jego nazwa, ale co zrobić... :P
jeszcze tylko kwestie techniczne: malowanie bez zarzutu. do krycia potrzebuje 2 warstw, szybko wysycha i nie potrzebuje topu, bo po wyschnięciu ładnie błyszczy. i przyjemnie pachnie [mam nieodzowne wrażenie, że w tych kwestiach przy lakierach colour alike zawsze się powtarzam :P]

do kupienia na colorowo.pl

today I'm gonna show you another - in my opinion - autumny color. it's not a polish from latest, autumn colour alike's collection, but from summer one (I love bossa), but I think it fits perfectly in autumn season. in bottle it looks a bit dull, but on nails it is really intensive and vivid. and these large holographic particles - which colour alike name ultra holo. I think though this polish is not as jelly as felicidade (red one from previous post - click), and because of that holographic rainbow is not so visible in this one. but it's also nice :) I may not love orange color, but in holo version I can even like it ;) I do not quite like its name, but well...
technical stuff: painting this one is nothing but pleasure. it needs 2 coats for full coverage, dries fast and doesn't need top coat, because it has already really glossy finish. and it has nice scent [I think I keep repeating it in colour alike's reviews all the time :P]

you can purchase it at colouralike.com


światło dzienne, eveline - 8 w 1 sensitive, 2 warstwy colour alike 636 desafinado, bez topu
daylight, eveline - 8 in 1 sensitive, 2 coats of colour alike 636 desafinado, without topcoat

inne lakiery z kolekcji I love bossa od CA: / other polishes from CA I love bossa collection:


5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy kolor!!!
    I w końcu wiem czym jest ultra holo, bo cały cxas zastanawiałam się czym się różni od zwykłego holo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale ja już mam kilka pomarańczy CA i ten sobie już odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, też mam wrażenie, że wcześniej trochę ich już było ;)

      Usuń
  3. O, jaki nasycony! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...