poniedziałek, 13 kwietnia 2015

nie te święta / not these holidays

cześć. tak wiem, ostatnio była wielkanoc, ale co ja poradzę, że mam zaległe jeszcze bożonarodzeniowe zdobienie? a że na wielkanoc żadne nie powstało... to dziś pokażę Wam to :D mogłabym z nim poczekać jeszcze do przyszłego roku, ale to chyba nie ma sensu :P
tak naprawdę, to poza choinką to zdobienie nie jest specjalnie świąteczne. ale jak tylko zobaczyłam lakier tinsel od orly, wiedziałam, że muszę go mieć. bezbarwna baza, a w niej długie zielone holograficzne nitki i czerwony brokat w dwóch rozmiarach, no czego chcieć więcej? ;) wiem, że dużo osób nie przepada za paskowym brokatem, ale ja go uwielbiam i chyba dlatego ten lakier tak mi się podoba! :)

hello. yes, I know that there was Easter recently, but I've got overdue Christmas nail art and I just cant help it. and I haven't done any for Easter either sooo... I'll show you this :D I could wait till next Christmas, but I don't think it makes sense though.
tbh this nail art is not very Christmassy, aside from Christmas tree :P but as soon as I saw orly tinsel, I knew I need it. clear base with long green holographic bar glitter and red glitter in two sizes in it. it's just perfect ;) I know a lot of people don't like bar glitter much, but I love it and I think that's why I like this polish so much! :)


światło dzienne, trind nail revive natural, 1 warstwa colour alike typografia L, 2 warstwy paese 58, 1 warstwa orly tinsel, topcoat cnd vinylux
daylight, trind nail revive natural, 1 coat of colour alike typography L, 2 coats of paese 58, 1 coat of orly tinsel, cnd vinylux top coat
i jak Wam się podoba moje świąteczne zdobienie :D ?
and what do you think of my Christmas/Easter nail art :D ?

20 komentarzy:

  1. ładne, chociaż faktycznie nie te świeta. Aczkolwiek i pogoda wskazywała na inne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha Zuzia Ty to jesteś agentka!! :D :D Boże Narodzenie w połowie kwietnia :D Czemu nie...z Zuzią wszystko jest możliwe :) :) Zdobienie nie w moim stylu...sama wiesz co myślę o tych pałkach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te paseczki to trochę jak anielskie włosy na choince ;-D A drugim moim skojarzeniem do tego Orly był sylwester ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, w sumie coś w tym jest ;) czyli jednak ten lakier nie musi się kojarzyć jedynie z bożym narodzeniem :)

      Usuń
  4. Super zdobienie, ta choinka jest urocza. Ten brokat Orly tak świetnie się u Ciebie prezentuje, że mi się zaczął podobać :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! no to super, udało mi się :D
      a co do tej choinki, to zawsze mi się marzyła taka trójkątna na paznokciach i w końcu ją zrobiłam :)

      Usuń
  5. W Lejdis był sylwester w lipcu,to może i być Boże Narodzenie w kwietniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cały tinsel to jedna choinka :P

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ten lakier Orly jest super boski a do niedawna choinka byla jeszcze na czasie bo padał śnieg :) super mani

    OdpowiedzUsuń
  8. gdyby nie choinka to wcale nie takie świąteczne ;) podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skojarzyłaś mi się z Internet Explorer - wiesz, że załapałaś dopiero teraz, gdy inne przeglądarki są przy wielkanocy, a Ty dopiero BN :D Ale choineczka urocza :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna choinka :)
    Nie mniej zestawienie zielonego z czerwonym w tym lakierze to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. No, święta troszkę nie te, ale wzorek śliczny :D bardzo mi się też podoba ten paskowy brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Orly na choince wygląda jak włosy anielskie, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I need this glitter, it looks like Christmas tree :D. Love your mani!

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...