poniedziałek, 3 listopada 2014

sensique - 194 remarkable beige

dziś będzie jeden z najnowszych lakierów sensique, piasek remarkable beige. jakoś ostatnio coraz częściej zdarza mi się malować paznokcie nowościami, ale w sumie to chyba dobrze. jak zobaczyłam zapowiedź piaskowej kolekcji, od samego początku ten odcień wydawał mi się najciekawszy i nie zawiodłam się :) 
remarkable beige to według mnie właściwie nie beż, a raczej fioletowy brąz. w lakierze znajduje się drobny złoty brokat i miedziany/brązowy shimmer. i o ile shimmer na paznokciach znika pośród piaskowej tekstury, brokat jest widoczny i ładnie się mieni. do krycia potrzebne są 2 warstwy, maluje się wygodnie i lakier szybko wysycha. po wyschnięciu, na paznokciach jest nieco ciemniejszy, niż w butelce, ale nadal ładny i niespotykany :)
dodam jeszcze, że zrobiłam sobie też "z niego" pierścionek i na szkiełku jest tak samo jasny jak w buteleczce ;)
jedyne co mnie denerwuje (i to nawet nie w samym lakierze) to to, że ten lakier jest z serii sugar frost, jednak ta nazwa nie widnieje nigdzie na jego butelce. zamiast tego na nakrętce mamy napis art nails, co może być nieco mylące, bo z tej serii są lakiery do zdobień z cienkim pędzelkiem i te z brokatem. może się czepiam, ale wolałabym mieć jasno napisane, że to lakier piaskowy, bo nie każdy może to wiedzieć

światło dzienne, odżywka nail shot, 2 warstwy sensique 194 remarkable beige, bez topcoatu
tu chciałam Wam jeszcze tylko pokazać, że złoty brokat jest całkiem dobrze widoczny w słabym oświetleniu i jest go całkiem dużo :)
i jak Wam się podoba? lubicie takie niespotykane kolory piasków? :)

21 komentarzy:

  1. Świetny jest ten lakier :). Bardzo mi się kolor podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja za każdym razem, nie mogę się nazawchycać Twoimi paluszkami :) są takie... urocze :D chyba się niedługo wybiorę do natury po jakąś nowość :) fajny ten lakier, chociaż ja nie do końca przekonana do piasków.. (ale może się przełamię:P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny po prostu ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o fajny, też chyba go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kolor na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawy, ale na szczęście mnie nie kusi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajny, takie błotko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny jest! Taki niestandardowy!

    OdpowiedzUsuń
  9. No beżu to na pewno nie przypomina, ale kolorek jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, nie powiem ale kolor na prawde bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz żałuję, że omijam szafę Sensique. Następnym razem zwrócę uwagę na lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznotek z niego, nieodparcie kojarzy mi się kolorystycznie z tym moim Petrusem, właśnie tak by wyglądał, gdyby był piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda, chociaż faktycznie na brąz to on nie wygląda na zdjęciach ;) raczej przypomina mi piasek brokatowy z Wibo , właśnie taki fioletowy

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem lakier jest świetny, ma piękny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest, taki niekonkretny!

    OdpowiedzUsuń
  16. udały się te piaski Sensique, nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam baardzo podobny, o ile nie taki sam, z Golden Rose :) 58 z serii Holiday

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny :) bardzo oryginalny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor ładny ale ja nie lubię piasków

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...