niedziela, 1 grudnia 2013

ćwiekowy mix na miss X 24

do lakieru, który pokazywałam Wam ostatnio, czyli miss X z numerem 24 (klik) dodałam złote ćwieki. wszystkie są z karuzeli z born pretty store, a dokładnie TEJ (klik). chociaż mam wrażenie że każdy w tej karuzeli dostaje zupełnie co innego :P tak pamiętam np. ćwieki, które sto lat temu pokazywała Mroofa, no to moje są inne. też fajne i praktycznie wszystkie mi się podobają, chyba poza kółkami z dziurką w środku :P ale jednak, to co innego. myślałam, że będzie więcej srebrnych, bo do tej pory nie przepadałam za złotem, ale teraz jakoś je polubiłam i w sumie nie przeszkadza mi, że większość ćwieków w karuzeli jest złota :)
co do samego zdobienia, to pomalowałam paznokcie kolejną warstwą lakieru miss X i przykleiłam ćwieki na mokry lakier. wiem, że wyglądają one lepiej bez topu, ale chciałam, żeby lepiej się trzymały, więc na wierzch nałożyłam kwika ;)
no ale koniec gadania. pora na zdjęcia.

światło dzienne, 3 warstwy miss X, ćwieki, topcoat kinetics kwik kote

tu są jeszcze zdjęcia przed nałożeniem topcoatu, tylko niestety powstały bąbelki, a poza tym chciałam, żeby ćwieki dłużej się trzymały ;) a po moich ostatnich doświadczeniach z klejem do tipsów... wolałam go nie używać :P
i jeszcze same ćwieki :)
no i pamiętajcie, że przy robieniu zakupów w sklepie born pretty wysyłka jest zawsze darmowa. a jak skorzystacie z mojego kodu zniżkowego  APBQ10, to dostaniecie 10% zniżki :)

edit: no i niestety nie wszystko jest tak idealnie, ale dowiedziałam się o tym dopiero zmywając to zdobienie. ćwieki trzymały się bardzo dobrze (przez 4 dni noszenia odpadł 1), jednak przy zmywaniu... zmył się z nich także złoty kolor. i teraz są srebrne. także jeśli wcześniej narzekałam, że mam za mało srebrnych ćwieków, to teraz mam ich zdecydowanie więcej. za to jeśli ktoś chciał, żeby zostały złote no to niestety...
i jeszcze zdjęcia. może nie są piękne, ale byłam już w trakcie zmywania tych paznokci. pierwsze jest w trakcie schodzenia koloru. drugie, jak ćwieki już są zupełnie srebrne 

choć tak szczerze Wam powiem, że i tak polecam te ćwieki ;) bo poza kolorem właściwie nic się z nimi nie stało i można używać ich dalej ;)

36 komentarzy:

  1. Faktycznie są nieco inne niż moje, ale równie piękne :) Twoje zdobienie wymiata, zwłaszcza kciuk. Nie no kciuk to po prostu mistrzostwo świata, najlepiej ułożone ćwieki EVER!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny efekt, a kciuk to mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na kciuku stworzyłaś prawdziwą mozaikę - cudownie! Mega efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mało kiedy ćwieki mi się podobają
    ale to jest mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny mix w tej karuzeli :)
    Podoba mi się środkowy paznokieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgodzę się w tym miejscu z Mroofą, najlepiej ułożone ćwieki ever :D
    mam identyczną karuzelkę, uwielbiam te ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja trochę żałuję, że nie ma więcej srebrnych, ale masz rację, są fajne ;)
      no i dziękuję bardzo!

      Usuń
  7. Fajnie wyglądają w połączeniu z tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne mani!! No zakochałam się *___*

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie inne, ale kurcze jakie śliczne! Tak czy siak! No cudo po prostu! Powinnaś pokazywać więcej zdobień! Nawet takich, bo szczena opada! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super! :) Świetnie ten kciuk wygląda. Bardzo mi się podobają te serduszkowe ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie to wygląda :) kolor lakieru mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyszło :D ta wersja jest znakomita :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale dałaś czadu kciukiem!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. kolejna warstwa lakieru chyba jeszcze pogłębiła jego kolor :)
    a ćwieki świetne, fajnie je ułożyłaś na kciuku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak długo trzymają się takie ćwieki? Są coś warte, czy to tylko taka pokazówka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z topcoatem u mnie są praktycznie nie do zdarcia. bo wiadomo, że jak nie przyklejasz ich na klej, tylko mokry lakier, to czasem mogą odpaść (czasem nawet po 1 dniu, ale to tak naprawdę zależy co w tym czasie robisz), tym bardziej jak nie będą zabezpieczone topem. no i na pewno łatwiej odpadają te duże, bo one przeważnie odstają od paznokcia, więc łatwiej zahaczyć i po prostu zgubić takiego ćwieka ;)
      ale u mnie np. na kciuku te takie co są w kształcie "ziarna" :P (te duże koło serduszek) właśnie trochę odstają, a noszę te paznokcie drugi dzień i nic się z tymi ćwiekami nie dzieje :) no i są wielorazowego użytku, co też jest fajne :)

      Usuń
  16. Pięknie je ułożyłaś, szczególnie na kciuku i palcu środkowym. Szkoda, że u mnie te większe odstają, strasznie mi się podobają... no ale cóż niestety taką już mam płytkę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana! u mnie te większe też trochę odstają, ale nie dam im odpaść! ;)

      Usuń
  17. To co ułożyłaś na kciuku to mistrzostwo! Fajnie się ogląda ćwieki u kogoś, u mnie niestety nie trzymają się i odstają tragicznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) myślałam, że właśnie będą mi przeszkadzać w takiej ilości, ale nic z tych rzeczy :) są bardzo... "wygodne" :D

      Usuń
  18. Woo, ale genialne kształty mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam tak naćwiekowane pazurki :) bardzo ładnie to zestawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kciuk wymiata :D rewelacyjnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie mam tylu różnych, fikuśnych ćwieków bo bezczelnie zgapiłabym ten mani :D świetny jest, zazdroszczę pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  22. OMG jaki kciuk piękny!!! <3 całość wymiata!:) ja bardzo lubię złoto, więc tymi ćwiekami jestem zachwycona:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny ten twój miks. Najbardziej spodobały mi się ćwieki w kształcie serduszek:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! to jest talent :)
    pozdrawiam
    Patinka
    patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeden z najlepszych jakie kiedykolwiek widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...