niedziela, 16 czerwca 2013

owocowy projekt - pomarańcze (tydzień 2)

kolejny tydzień owocowego projektu u Diunay. dziś pokażę Wam pomarańcze w moim wydaniu. jak zwykle na ostatnią chwilę (to naprawdę chyba się już nigdy nie zmieni...) i już zdążyłam się napatrzeć na pomarańcze dziewczyn. najpierw chciałam zrobić pomarańczowe halfmoony, ale to już było. no więc wymyśliłam coś innego. i nie do końca mi to wyszło. i nie do końca mi się podoba. ale no nie zawsze wszystko musi wychodzić. bardzo lubię pomarańcze, ale nie przepadam za kolorem pomarańczowym. może w tym tkwi problem :P
zostawiam Was ze zdjęciami
użyte lakiery:
- różowy - essie status symbol
- pomarańczowy - china glaze papaya punch
- biały - sensique 101
- baza - nail tek II
- top - kinetics kwik kote

jak już mówiłam nie do końca mi to wyszło...

48 komentarzy:

  1. Co Ty znowu kręcisz nosem?? Wyszło świetnie!! te pomarańcze mi przypominają takie galaretki kiedyś były w okrągłym opakowaniu po kilka kolorów :) Normalnie wyglądają identycznie te Twoje pomarańcze :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana, ale no jakoś mi nie leżą :P takie wyszły wszystkie nierówne...

      Usuń
    2. Oj tam nie leżą...nie ma równych pomarańczy :D Mi się bardzo podoba pomimo tego, że sama wiesz jaka ze mnie fanka pomarańczowego. Świetnie to wygląda. Zrobiłaś mi niesamowitą ochotę na pomarańcze :D

      Usuń
    3. haha! ze mnie właśnie taka sama fanka więc doskonale Cię rozumiem :P

      Usuń
    4. Oj tam nie równe, a czy Ty kiedyś wiedziałaś idealnie równe pomarańcze? Bo ja nie :P - pomijając fakt iż ja tych nierówności nawet nie widzę :)

      Usuń
    5. Zgadzam się z dziewczynami :D I w ogóle świetne kolorki :D zagłosowałam nawet na Twoją pracę w tym tygodniu :D

      Usuń
  2. Proste i efektowne zdobienie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te pomarańcze, wcale nie wyszły nierówno, wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne;) ja bym chciała potrafić choć w połowie tak ładne zrobić

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie podoba:) Bardzo oryginalnie. Ja bardzo chcialam zmalowac pomarancze, ale nie mam pomaranczowego lakieru :D bez kitu, te nie lubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właściwie mam tylko ten papaya punch :P bo on akurat mi się bardzo podoba. ale to nie jest taki do końca pomarańczowy :P bo właśnie takiej konkretnej pomarańczy lakierowej też nie mam ;p

      Usuń
  6. Jak napisałam na facebooku. GENIALNE!! Nie mogę przestać się zachwycać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny efekt! :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne , aż dostałam ochoty na pomarańcze! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj spokój, wyszło pięknie! Wszystko równo, bez niedociągnięć. Ja jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne! myślałam, ze te pomarańcze są naklejone. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo na ostatnim zdjęciu wyglądają świetnie - na pierwszych mi nie pasowały a tu proszę wystarczyło pokazać je z drugiej strony :) Są piękne - bardzo precyzyjne, więc nie powinnaś narzekać - choć Cię rozumiem, bo ja też jedna z tych co nie raz inaczej sobie wyobrażały końcowy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się bardzo podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. eh mi się bardzooo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne, nie masz na co narzekać! Dla mnie po prostu idealne! Znowu nie dajesz mi wyboru (z tym na kogo głosować) :>

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie bomba ;) są świetne.
    ja lubię i pomarańcze i kolor pomarańczowy ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. pomarańczka na macierzy świetnie się wpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. soczyste pomarańczki :) bardzo podoba mi się połączenie kolorów, chociaż pewnie sama bym takiego nie wybrała.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. fany pomysł i kolor tła mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokietki rewelacja! Mi się bardzo podobają, te pomarańcze delikatnie zaakcentowane ;) Na kciuku też ładnie, taki kawałeczek tylko :> Bardzo ciekawy i niebanalny, letni manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki folder z inspiracjami mincure, pozwolisz, że skopiuję jedno zdjęcie? :)

      Usuń
    2. ojej no pewnie! śmiało :) i bardzo mi miło :)

      Usuń
  21. Genialne ^^ jak ty to robisz :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi również podobają się te pomarańczki ;) Ciekawe wykonanie i fajnego tła pod nie użyłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj Zu, nierówne to są moje, Twoje są mega :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie, energetycznie, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. Looks so delicious! ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. E no dobrze wyszło, nie ma co narzekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne! Ten środek pomarańczy taki nierówny wygląda mega realistycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. mam to samo z kolorem pomarańczowym :) ale Twoje mani bardzo mi się podoba! Wygląda jak jakiś koktajl z pomarańczką na szklance ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Maruda z Ciebie ;)) wyszło przecudnie ;) !

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładne i przyłączam się do koleżanek wyżej :) jak się już maluje perfekcyjnie, to nie da się przestać nagle :D

    OdpowiedzUsuń
  31. im dłużej na nie patrzę tym bardziej mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...