środa, 1 maja 2013

projekt trendy - kwiaty (tydzień 1)

jak zwykle jestem ze wszystkim spóźniona. chociaż pierwszy tydzień projektu trendy trwał 2 tygodnie, ja i tak nie zdążyłam :P ale bardzo chciałam wykonać pracę na ten tydzień. tutorial do tego zdobienia był kiedyś na stronie polskich lakieromaniaczek o TU (klik) i jak tylko zobaczyłam te małe urocze kwiatki, wiedziałam że muszę takie kiedyś zrobić. i oto co mi wyszło
edit: jeszcze dodam kilka zdjęć zrobionych dzisiaj (2.05) w świetle dziennym
użyte lakiery:
- tło: catrice c04 new york (jedna warstwa!)
- kwiatki: mariza 54 (zielony), sensique nature code 273 (różowy), maybelline mini colorama 96 party blue (niebieski)
kwiatki i kropeczki zrobione sondą z essence

zdjęcia niestety są w sztucznym świetle, bo były robione na szybko, więc wybaczcie (ale udało mi się też dodać takie w świetle dziennym :) )

projekt TRENDY jest zorganizowany przez Nikę z bloga dailynailspiration.blogspot.com
z racji, że jestem spóźniona to TU (klik) już możecie podziwiać prace innych dziewczyn z tego tygodnia

ja jakoś nie przepadam za bardzo za kwiatowymi motywami na paznokciach, ale takie małe kwiatki mogę nosić jak najbardziej
a Wy co o nich sądzicie? :)

17 komentarzy:

  1. bardzo delikatny wzorek, podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, bardzo precyzyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kwiatki :) kiedyś widziałam kalosze w identycznych kolorach i z takim samym wzorem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też je kiedyś robiłam! dokładnie jak Ty :D zobaczyłam na lakieromaniaczkach i wiedzialam, że musze wykonać. są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, rany jakie kolorowe cudeńka! :D
    Pokuszę się kiedyś na to zdobienie bo strasznie mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, przyznam się iż parę razy próbowałam je robić jednak zawsze wychodziły jakoś krzywo :(
    U Ciebie wyszły świetnie, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszły uroczo ;)
    bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne kwiatusie :) piękne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze są te kwiatuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kwiatki :) takie kolorowe a zarazem eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne, słodkie kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...