wtorek, 9 kwietnia 2013

essence nail art twins reloaded - 01 bella

przyszedł czas na bellę (z numerem 01, tak samo jak edward, którego pokazałam Wam TU - klik). ma ona w sobie 3 wielkości brokatu: małe drobinki są w dwóch kolorach - srebrne holograficzne i półprzezroczyste mieniące się na granatowo-niebiesko (takie jak granatowe flakies), są tam też srebrne hexy i nieco większe granatowe kwadraty. wszystko w przezroczystej bazie. bella, podobnie jak jej brokatowa koleżanka z serii - julia (którą możecie zobaczyć TU - klik) ma w sobie bardzo dużo brokatu. na zdjęciach jest jedna warstwa. brokat po wyschnięciu jest nieco chropowaty (co dobrze widać na czarnej bazie), więc warto użyć top coatu.

najpierw bella na edwardzie (tak, wiem :P). 2 warstwy edwarda i 1 warstwa belli
i bella na czarnej bazie:
 i tu ze sprawcą zamieszania: my secret 121
drobinki!!
 i efekt bling bling! :D
i która wersja bardziej Wam się podoba? na edwardzie :P czy jednak na czarnej bazie? 

ja sama nie wiem, który efekt bardziej mi pasuje. wydawało mi się, że jednak na czarnym, ale na jasnym tle bella prezentuje się równie dobrze. powiedziałabym że nawet uroczo ;)

16 komentarzy:

  1. ładny brokat :) podoba mi się i na czarnym i na błękicie

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się pierwsza opcja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na czarnym wygląda dużo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już miałam napisać, że średnio mi się on widzi, ale ukazało się zdjęcie z czarnym podkładem i mnie zauroczył :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obie wersje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na czarnym najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny brokat, podoba mi się na obu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten brokat :) na jednym i drugim świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo jaki ładny :D na czarnym fajnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. na czarnej bazie wygląda olśniewająco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam kilka brokatów z essence i jestem z nich bardzo zadowolona. Te również wyglądają ciekawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bella na Edwadzie... xD
    Ale na czarnym chyba najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarny jest przepiękny,a ostatnio zarzekałam się, że nie lubię ciemnych pazurków, haha :D Chyba się nie sprawdziło. Essence coraz bardziej mnie zachwyca ;O

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...