niedziela, 24 lutego 2013

essie - 27 watermelon

dziś ostatni z moich lakierów essie, które ostatnio kupiłam, czyli watermelon (z numerem 27). właściwie nie jest to kolor arbuza, ale nazwa bardzo mi się podoba, bo ten kolor kojarzy mi się z takimi pluszowymi arbuzami dla dzieci :) więc jak najbardziej jest adekwatna. jest to głęboki róż z czerwonymi tonami. choć w super pharmie określiłam go jako różowo-czerwony, jednak jest znacznie bliżej różu. ma kremowe wykończenie, dlatego do krycia wystarczy jedna warstwa, ale ja nałożyłam dwie.
i właściwie nie spodziewałam się tego, ale mój aparat zwariował przy robieniu mu zdjęć :P jednak starałam się jak mogłam, żeby przedstawić jego rzeczywisty kolor. najlepiej oddaje go pierwsze zdjęcie, z flashem przy świetle dziennym
później już było tylko gorzej :p kolor jest odrobinę bardziej nasycony i nie jest aż tak bardzo czerwony, jak to wyszło na kolejnych zdjęciach, ale to też kwestia ustawień monitora i kąta pod jakim patrzymy na zdjęcia
nie miałam czegoś takiego w swoich zbiorach, choć bardzo lubię takie nieokreślone kolory "pomiędzy". i jak najbardziej go polecam :)

a Wam podobają się takie mieszanki różu i czerwieni? :)

13 komentarzy:

  1. piękny ten kolor :)uwielbiam czerwone paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie ten kolor bardzo się podoba- jak dla mnie to malinka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiem, bo też miałam na początku takie skojarzenie. ale on ma w sobie więcej czerwonych tonów, niż taka typowa malinka jak dla mnie ;)

      Usuń
  3. super kolor i super paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. soczysty kolorek, aż chce się wgryźć ząbki w te pazurki, pięknie Zuuuu, bu$$$iii :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny :) Też lubię takie kolory "pomiędzy" :)
    P.S. W końcu i ja założyłam bloga - jak masz ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja o dziwo widzę w nim arbuza :P muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten kolor ! taki soczysty, muszę go sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj cudowny ten kolor.... strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...