poniedziałek, 1 stycznia 2018

sylwestrowo brokatowo | new year's eve glitter

po raz pierwszy w nowym roku przychodzę do Was z moim sylwestrowym zdobieniem. zdecydowanie chciałam, żeby na paznokciach coś się świeciło, ale do ostatniej chwili nie wiedziałam czy postawić na holo czy brokat. w efekcie połączyłam czerń z holograficznym brokatem, który mienił się na wszystkie kolory tęczy. brokat to lakier barry m - diamond glitter, który nakładałam gąbeczką. gdzieniegdzie dodałam też drobnego glitteru orly - prisma gloss silver. całość utrwaliłam genialnym topem glisten & glow hk girl i gotowe!
ale coś Wam powiem, tak naprawdę dziś poza nowym rokiem świętuję też kolejne urodziny bloga. i to już piąte! czasem z tej okazji powstawało urodzinowe zdobienie, ale w tym roku na tyle podoba mi się moje sylwestrowe mani, że jeszcze trochę je ponoszę ;) 

w każdym razie chciałabym Wam podziękować za to, że jesteście. odwiedziny, komentarze, lajki na fejsie i instagramie - to jest to, co napędza do działania :) nie wspominając już o tym, że dzięki blogowi i pasji do lakierów poznałam tak wiele wspaniałych dziewczyn! jeszcze raz wszystkim dziękuję i życzę Wam szczęśliwego nowego roku! 

nigdy nie robiłam szczególnie postanowień noworocznych, ale w tym roku mam dwa: regularniejsze wpisy na blogu (chyba muszę stworzyć jakiś harmonogram, żeby to ogarnąć) i powrócenie do ćwiczeń. no cóż, jak jest na piśmie (i to w internetach!), to będzie większa presja :D


first time in this new year I come here to show you my new year's eve manicure. I was sure I want something sparkling on my nails, but I didn't know if I prefer some holo or glitter to spark. in the end I combined black creme with holographic glitter, which twinkled and sparkled with all colors od rainbow. glitter that I used is barry m polish called diamond glitter (I applied it with make-up sponge). I also added some of orly fine glitter - prisma gloss silver. in the end I sealed this glitter gradient with genious glisten & glow hk girl topcoat and viola!
but let me tell you something, today is not just the first day on the new year. for me 1st January always means next anniversary of my blog! today it's its fifth birthday! sometimes I did special birthday nail art, but I really liked my new year's eve manicure this year and I'd like to wear it for little longer ;)

anyway I would like to thank you for everything. visiting my blog, leaving comments, likes on facebook and instagram - it all gives energy and motivates to action :) not to mention that because of blogging I've met so many great girls! Thank you once again and I wish you all happy new year!

I have never made any new year's eve resolutions, but this time I have two: first is to post more frequently and regularly (I think I have to do some schedule or something) and the second one is to come back to excercising. well, when it's written (in the internet!), there will be more preassure :D

eveline sensitive 8 w 1, 1 warstwa sense&body - black (z setu polish french set), barry m - diamond glitter, orly - prisma gloss silver, top glisten & glow HK girl
eveline sensitive 8 in 1, 1 coat of sense&body - black, barry m - diamond glitter, orly - prisma gloss silver, glisten & glow HK girl topcoat

14 komentarzy:

  1. piąte? myślałam, że jesteś tutaj dłużej :D
    fajne mani, takie niby zwykłe ale bardzo ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo ogólnie kręcę się tu pewnie nieco dłużej, ale pierwszego posta napisałam dokładnie pięć lat temu ;)

      Usuń
  2. Świetne zdobienie, podoba mi się bo jest proste i efektowne. Wszystkiego najlepszego z okazji 5 urodzin bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i... dziękuję ;)
      i właśnie, proste i efektowne, o to mi chodziło

      Usuń
  3. Bardzo proste i efektywne.Szkoda że sama na to nie wpadłam :D
    I wszystkiego dobrego z okazji urodzin bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, przecież od takich zdobień aż roi się w internecie ;) ja już dawno chciałam to zrobić, a jak szukałam inspiracji przed sylwestrem, trafiłam na takie zdobienie barby_1987 na insta i stwierdziłam, że to jest ten moment ;)

      Usuń
  4. Prostota i elegancja zawsze ida w parze. I tu pięknie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne - błysk idealny na Sylwestra! Gratuluję 5-ciu lat !

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...