poniedziałek, 16 lipca 2018

fioletowa abstrakcja | purple abstraction

ostatnio stwierdziłam, że obecnie robię za mało zdobień. więc postanowiłam coś z tym zrobić. bo przecież zdobienia są takie fajne i jest tyle przeróżnych technik, z których nie każda wymaga wielu godzin pracy. niektóre z nich są szybsze, jak np. dry marble/drip marble/drag marble. nie jestem pewna do której z tych technik zalicza się moje dzisiejsze zdobienie, bo te sposoby zdobień są do siebie dość podobne i mam wrażenie, że nie do końca je rozróżniam. w każdym razie to co Wam dziś pokażę powstało przez nałożenie lakierów na matę do zdobień i odciśnięciu na tym stempla. tak powstałe naklejki przeniosłam później z maty na paznokcie.
przy zdobieniu korzystałam z tutorialu kombucha_witch_, który znalazłam na jej profilu na Instagramie - klik klik (jeśli jej nie znacie, to bardzo bardzo polecam :) ). oczywiście to wcale nie było takie łatwe i moje wzory nie wychodziły za każdym razem - mam wrażenie że na prawdę zmarnowałam dużo tego pięknego fioletowego lakieru, który jest tutaj bazą (colour alike - ultra violet, o którym ostatnio pisałam Wam tu - klik klik). zresztą wszystkie użyte w tym zdobieniu lakiery to colour alike'i z wiosenno-letniej kolekcji. o dwóch jaśniejszych fioletach (pink lavender i almost mauve) przeczytacie tutaj - klik klik

lately I thought I'm doing too little nailarts nowadays. so I decided to do something about it, because I like nailart so much and there are so many techniques, and not all of them requires many hours of painting. some of them are faster, like e.g. dry marble/drip marble/drag marble. I'm not quite sure where my today's nailart belongs, because all these methods are alike and I don't know if I'm able to say exactly which one is which. anyway I made this nailart by applying some polishes on nail art matte and pressed the stamper to them, which created the pattern. as my decals dried, I transfered them on my nails.
I used kombucha_witch_ tutorial, which I found on her Instagram account - click click (if you anyhow don't know her yet, you have to change it imidiately :) ). of course it wasn't so easy and not everything went smoothly. and I think I wasted a loooot of this beautiful blurple/purple polish which is a base polish in this nail art (it's colour alike - ultra violet, which I've been writing about here - click click). well, actually all polishes from this nai art are colour alikes from their spring/summer collection. you can read more about these two lighter purples (pink lavender and almost mauve) here - click click

5 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło! Nie wiem czemu, ale przypomina mi to trochę błyskawice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a mi się kojarzy z jakimiś glonami albo meduzami ;)

      Usuń
  2. efekt świetny! lubię ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! dlatego żałuję, że tyle go ubyło...

      Usuń
  3. Bardzo oryginalnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...