piątek, 13 lipca 2018

część III colour alike wiosna/lato 2018 (swatche) | part III colour alike spring/summer 2018 (swatches)

pora na ostatnią część kolekcji colour alike wiosna/lato 2018. dziś pokażę Wam najbardziej radosną - zielono-żółtą część kolekcji, czyli żółty - meadowlark, zielony - lime punch i morski - arcadia. wspominałam już o tym kilka razy, ale powiem jeszcze raz, że te lakiery, które pokażę Wam dziś, podobnie jak wszystkie inne z tej kolekcji, kryją po dwóch warstwach i szybko wysychają do ładnego połysku.

today I'll show you last and the most cheerful part of spring/summer 2018 collection from colour alike - yellow - meadowlark, green - lime punch and teal - arcadia. I've mentioned it a couple of times already, but I'll say it once again ;) these polishes, just like all others from this collection are fully opaque in two easy coats, dry fast and has a nice glossy finish.
meadowlark
to zdecydowanie najweselszy kolor tej kolekcji. nie noszę żółtych lakierów zbyt często, ale czasami się zdarza i miło jest, gdy lakier ma takie właściwości, jak ten. ... ma naprawdę zwartą, treściwą konsystencję i jest dobrze napigmentowany. a do tego nie barwi płytki. jeśli miałabym komuś polecić jakiś dobry żółty lakier, to poleciłabym właśnie ten :)

it's definitely the most cheerful color from this collection. I don't usually wear yellow nails, but I do sometimes. and it's really nice, when yellow polish has such great properties jak this one. it has good, rich consistency and it's well pigmented. and don't stain nails! if I have to recommend any yellow nail polish to someone, without any doubts, it would be this one :)
lime punch
ten kolor, to po fiolecie z poprzedniego posta (klik klik), chyba mój drugi ulubieniec z tej kolekcji. żywy, niemal limonkowy odcień to coś, co zdecydowanie do mnie przemawia. nawet brak drobinek tu nie przeszkadza, bo taki kolor po prostu broni się sam. mam wrażenie, że ton mojej skóry przy takich lakierach robi się nieco dziwny, ale kolor jest po prostu piękny. a do tego nie barwi paznokci, za co kolejny ogromny plus :)

I think this shade is my second favourite from this collection, just after blurple shade from previous post (click click). vivid, bright, almost neon shade is something that I really like. even lack of particles don't bother me here. I noticed that when I paint my nails with color like this, my skin tone seems to be a little weird, but this green color is just beautiful. and it doesn't stain nails, so it's another huge adventage of this polish :)
arcadia
mam wrażenie, że to taki wakacyjny, letni kolor. bardzo lubię morski, jednak ten jak dla mnie jest troszeczkę za blady/przybrudzony. sama nie wiem, ale to po prostu nie do końca mój odcień. nie mniej jednak bardzo pasuje do kolekcji, a i maluje się nim bardzo fajnie. no i też nie brudzi skórek, ani nie farbuje płytki.

I can't stop thinking that this is such a summer and holiday shade. I'm a big fan of teal color, but I think this one is a bit too pale or dusty for me. it perfectly fits in this collection though. and it's nice to work with, and like all other polishes from this collection - doesn't stain nails and cuticles while removing.
który z tej trójki podoba Wam się najbardziej? | which one is your favourite one this time?


3 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolory. Najchętniej zrobiłabym sobie takie żółte bo mój ulubiony kolor :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://super-ciuchy24.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory, wszystkie mega mi się podobają, bardzo w moim stylu! ♥ Ale z drugiej strony, kurczę, mam już w swojej kolekcji parę podobnych lakierów

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...