czwartek, 6 lutego 2014

colour alike - 500 ja pierniczę!

dziś chcę Wam pokazać ja pierniczę od colour alike. lakier ten pochodzi z holograficznej kolekcji hola hola, która była wypuszczona na święta (albo jakoś w ich okolicy) i wszystkie lakiery mają nazwy nieco związane ze świętami bożego narodzenia. ja pierniczę oprócz tego, że ma najfajniejszą nazwę ;) to ma też najbardziej widoczny efekt holograficzny ze wszystkich lakierów z tej kolekcji. to bardzo ciemny brąz, choć w buteleczce wygląda czasem na czarny. efekt holograficzny jest rozproszony, ale widać go wyraźnie, czasem nawet w zwykłym dziennym świetle, bez słońca. można powiedzieć, że kryje już przy jednej warstwie, ale ja nałożyłam dwie. no i jego dużym plusem jest to, że bardzo szybko schnie (jak pozostałe lakiery holograficzne od colour alike, tu pokazywałam Wam te z kolekcji PZN: jeżyce (klik), bamberka (klik), maltanka (klik)), a po wyschnięciu ładnie błyszczy (na zdjęciach bez topcoatu)

lakiery colour alike kupicie na stronie colorowo.pl

światło dzienne, paese utwardzacz z żelazem, 2 warstwy colour alike - ja pierniczę!, bez topcoatu
i zdjęcia w słońcu :)
i jak Wam się podoba? :) mi całkiem przyjemnie się go nosiło. i bardzo podoba mi się w nim to, że w świetle dziennym wygląda jakby miał w sobie ziarenka piasku (i nie mówię tu o fakturze piaskowej) ;)

34 komentarze:

  1. o ja pierniczę... cudny, plus Twoje śliczniutkie paznokcie... duet idealny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejj też chciałam tak zacząć swój komentarz :P No, ale co tam..

      O ja pierniczę :D Podoba mi się, a ja przecież brązów nie lubię :D

      Usuń
    2. no weź już nie gadaj... ustąp starszej pani :P

      Usuń
  2. Piękny jest. Zresztą tak jak i ten drugi brąz. :) I cała reszta holo. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! A jak się błyszczy w słońcu... cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudooowny:)a ja kocham brązowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, jak wszystkie holo CA :) Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, jest piękny ! Podoba mi się najbardziej z serii świątecznej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny jest. :D Wygląda jak rozgwieżdżone niebo. :3 Mało mu od piernika. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. w słońcu pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i kocham! Jest tak cudny, że aż żal mi go używać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny! Coraz bardziej mam ochotę na te lakiery z CA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mrr jest bardzo podobny do pyrki :D:D piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego holosia, mój ulubiony z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny jest, muszę nareszcie go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor, ma taką głębię i elegancję ..:D ta firma ma cudne kolory ! Moje nowe odkrycie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny<3 Nie mam, ale to chyba tylko kwestia czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  16. jest nieziemski :D i ten błysk cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Najwygodniej odpowiadać jednak na komentarze na blogu osoby komentującej, wtedy na pewno dotrze ;D Ten top z Color Club obłędnie się błyszczy! Nigdy nie miałam tak pięknych lusterek na paznokciach jak z nim. ;) Do tego szybko schnie i nic nie obkurcza, a strasznie tego nie lubię. :) Jeszcze nie wiem jak z trwałością, bo następnego dnia po malowaniu zmyłam żeby zobaczyć jak mój paznokieć, czy wszystko ok. Ale za jakiś czas zrobię o tym topie posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. na początku ten lakier mi się spodobał, ale jakoś im więcej widzę zdjęć na blogu, tym mniej do mnie przemawia... coś mi w nim nie pasuje i mogę się z czystym sercem powtrzymać od zakupu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mogę Ci tylko pogratulować ;) ja niestety nie mam tyle szczęścia żeby coś mi w nim nie pasowało ;)

      Usuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...