wtorek, 12 listopada 2013

colour alike - 497 jeżyce (PZN)

dziś mam dla Was jeden z lakierów holo z najnowszej kolekcji colour alike - PZN. jest to kolekcja poświęcona miastu Poznań i nazwy lakierów (na które był konkurs na fanpage'u colorowo na fb o TU) są związane z tym miastem. fiolet z pigmentem holograficznym to numer 497 nosi nazwę jeżyce.
jak już zdążyliście się pewnie naczytać na innych blogach [albo i nie ;) ], lakiery holo z kolekcji PZN dają efekt rozproszonego holo (nie linearnego, z jakim mamy na ogół do czynienia), czyli nie widzimy "liniowej" tęczy, za to drobinki błyszczą i mienią się wieloma kolorami dość hm... niekontrolowanie ;) jednak bardzo podoba mi się taki efekt, bo nie jest aż tak nachalny. jest ciekawy i kontrowersyjny, ale dość stonowany. tym bardziej, że jak każde holo, w cieniu jeżyce nie zdradzają swojej prawdziwej natury ;)
do pełnego krycia wystarczą 2 warstwy, choć na upartego może być to jedna. lakier jest dość gęsty, ale przyjemnie się nim maluje, bo ma wygodny pędzelek. no i dość szybko wysycha. kolor to dość ciemny, można powiedzieć przykurzony fiolet, ale właściwie w każdym świetle wygląda inaczej ;)
i szczerze powiem, że wiązałam ogromne nadzieje z tym kolorem i na początku czułam się trochę rozczarowana, bo przy granacie i morskiej zieleni z tej serii, fiolet wypada moim zdaniem najsłabiej, jednak teraz zwracam honor ;) jak mam go na paznokciach, to muszę powiedzieć, że jest naprawdę piękny i bardzo się cieszę, że go mam :)

ten i inne lakiery colour alike możecie kupić na stronie internetowej www.colorowo.pl (klik)

światło dzienne, paese tlenowy wybielacz, 2 warstwy colour alike - 497 jeżyce, bez topcoatu
tak, to niżej to też światło dzienne, tylko przy innej pogodzie
a tu widać różowo-fioletową poświatę, która jest czasem widoczna na paznokciach, jednak na zdjęciach gdzieś się schowała ;)

no i rozproszona tęcza :)
i jeszcze w słońcu
starałam się jak mogłam (i znów wyszedł post-tasiemiec), żeby pokazać Wam jaki jest piękny, ale na żywo wygląda naprawdę jeszcze lepiej :) więc jak ktoś się waha nad jego zakupem, to po prostu klikajcie "dodaj do koszyka" ;)

26 komentarzy:

  1. Piękny, głęboki kolor z lekkim holosem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej jeżynce :) Piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Mnie od razu się spodobał, wg mnie najlepszy z tej serii, obok tego morskiego :D Muszę je zamówić w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już na którymś blogu go widziałam :) Jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Twoją opinią, śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie mogę dłużej, czekam tylko na przypływ gotówki i on musi być mój <3

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny, mam choć jeszcze nim nie malowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny! taki idealny i te sliczne drobinki, ahh. jak dla mnie kazdy post moze byc takim tasiemcem, uwielbiam ładne zdjecia we wpisach ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello I'am Chris !!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 190 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki on świetny!!! :) ta kolekcja naprawdę się udała!

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepszy z całej kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Otagowałam Cię: http://kala1990.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, jestem z Poznania a nie miałam pojęcia o tej kolekcji ;) Jednak człowiek codziennie dowiaduje się czegoś nowego :)

    A kolor przecudny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam się - jest naprawdę cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękniś z niego niesamowity :) Marzę o nim :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam wszystkie 4 holo i bardzo mi się padobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te holosie z CA mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uparłyście się wszystkie na te Jeżyce :P:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kolor! Wygląda u Ciebie rewelacyjnie! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...