wtorek, 4 lutego 2014

wenecki karnawał z golden rose

dziś jest ostatni dzień na zgłoszenia do konkursu karnawałowego z golden rose (Wenecja). długo zastanawiałam się czy wziąć udział no i jak zwykle, w ostatniej chwili postanowiłam że jednak spróbuję ;)
motywem przewodnim weneckiego karnawału są maski, tak więc są i one. i tu muszę się wytłumaczyć z tej smołowato-gluciastej otoczki-tła maski na środkowym palcu. najpierw tło było czarne, ale potem dodałam do niego brokat. niestety zupełnie mi to nie pasowało, więc zamazałam to znów na czarno :P na wierzchu nie ma topcoatu, bo już tyle razy rozmazał mi zdobienie, że po prostu go nie nałożyłam. mam nadzieję, że smoła nie będzie Wam przeszkadzać :P na żywo jej tak nie widać

dodam też że to kolejny post tasiemiec :P

światło dzienne
i jeszcze lakiery, których użyłam. trochę panuje tu podpisowy chaos, ale mam nadzieję, że się połapiecie. a w razie czego piszcie ;)
i jak Wam się widzi moja wersja karnawału w Wenecji? :) dajcie znać!

43 komentarze:

  1. Ta "smoła" wygląda jakby miała fakturę, świetnie pasuje do maski. :D
    Dżety na wskazującym wyglądają jak krople. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to cieszę się, że jednak smoła pasuje ;)
      a te kamyczki na żywo tak ładnie połyskują, ale na zdjęciach tak bardzo tego nie widać

      Usuń
  2. piękne, ciężkie, bogate zdobienie. wenecki karnawał w 100%! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńko <3 z takim zdobieniem na pewno wygrasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super maska:)a i całe zdobienie jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, nieźle Ci to malowanie zamiast uczenia idzie;) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. chociaż wolałabym żeby nauka też przychodziła mi tak łatwo :P i jeszcze działała odprężająco ;)

      Usuń
  6. Zuzia!! Wyszło genialnie ;) Trzymam mocno kciuki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszło! Mam nadzieję, że wygrasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak nie wygrasz to ja nie wiem! To jest świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyszło, szczególnie maska ze smołą :D i wskazujący.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz szansę na wygraną! To serio jest świetne. Smoła wygląda dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra! Takie poważne i eleganckie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ta smoła! I maska fajna wyszła. W ogóle całość super wygląda, jedna z lepszych prac jakie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna z najlepszych prac na ten konkurs :) Zazdroszczę Ci talentu, ja bym takiej maski nie dała rady namalować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku... bardzo mi miło, że tak myślisz, dziękuję :) a maska... całe paznokcie robiłam jakieś 2 godziny i było dużo poprawiania i babrania się ;) dałabyś radę!

      Usuń
  14. ta smoła akurat wygląda genialnie, całe zdobienie również ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zobaczyłam ,,smołę" zastanawiałam się jak to zrobiłaś, bo efekt jest naprawdę bardzo fajny. Idealnie pasuje do maski i wygląda jakby struktura ta była zmierzona :-) Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. coś wspaniałego :D smoła najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  17. super kolorystyka :) byłam przekonana, że ta "smoła" to efekt zamierzony, bo fajnie to wygląda :) powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Arcydzieło <33 Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zaniemówiłam! śliczności ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG, this mani looks amazing..I like the model from the index finger nails :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiekne mani ;)
    a to wykonanie jestem pod ogromnym wrażeniem, strasznie podoba mi sie kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Smoła dodała klimatu, całe zdobienie ma niezwykłą kolorystykę i jest niebanalne, jak dla mnie bomba! :P

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...