środa, 8 maja 2013

avon - seduce me strawberry

niedawno zakupione cudo ;) mowa o seduce me strawberry, jednej z avonowych nowości. to różowy kremowy koral z mnóstwem różowych mieniących się drobinek. nie wysycha idealnie gładko, więc warto nałożyć na niego jakiś top. do krycia wystarczą 2 warstwy. jest cudny! słodki i w jakiś sposób cukierkowy :) w rzeczywistości jest trochę bardziej różowy niż na zdjęciach, ale jakoś nie mogę tego "zrobić" :P ale tak jak mówiłam - to różowy koral (coś wspaniałego :D)

światło dzienne, nail tek II, 2 warstwy seduce me strawberry, bez topu
ogólnie lakier jest śliczny. uwielbiam takie cukierkowe kolory/wykończenia :)
lakiery z avonu także przeważnie dobrze się u mnie sprawdzają
a Wy co o nim sądzicie? :)

dodam też, że zbliżam się do magicznej liczby 100 obserwatorów i z tej okazji szykuję dla Was małe rozdanie ;) szczegóły już wkrótce

29 komentarzy:

  1. kurcze przepiękny jest :D muszę go mieć :) ale nie widzę go w nowym katalogu, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jak przeglądałam ostatnio katalog to go nie widziałam, ale mój pan od avonu mówił, że jest nowy. może będzie jeszcze :)

      Usuń
    2. widzę, że w następnym katalogu będzie i to po promocyjnej cenie :) nie ma mowy żebym go nie miała :) tymbardziej, że wchodzę tu co parenaście minut, żeby się na niego napatrzeć :D

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
    3. haha, wchodź zapraszam ;) ale kup bo warto, jest naprawdę śliczny i nie widziałam nigdy wcześniej takiego lakieru :) więc jest po prostu wyjątkowy

      Usuń
  2. Wygląda jak kisiel - fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny, pewnie świetnie wyglądałby na stopach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodki kolor :) Zazwyczaj nie lubię dodatkowych drobinek, ale te tu idealnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się. przepadłam! przez Ciebie zła kobieto mam okropną ochotę na truskawki! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go widzę na opalonych stopach :D Piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor ciekawy, ale ja mam osobisty uraz do lakierów Avonu więc na pewno nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolorek :) ale nie lubię lakierów Avonu

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny, te małe glass flecki dodają mu niesamowitego uroku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie! przecież to są glass flecki! ostatnio mam jakieś zaćmienie :P dzięki :)
      a swoją drogą - masz rację, zdecydowanie dodają mu uroku :)

      Usuń
  10. Ładny :) chociaż ja bym sie na niego nie pokusiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Very beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wygląda :) nie smużył Ci? posiadam kilka lakierów z Avonu i niestety niektóre smużą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, z tym akurat nie ma takich problemów. tzn może lekko przy pierwszej warstwie, ale druga załatwia sprawę :)

      Usuń
  13. napisałam do ciebie maila ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to może jednak kiedyś uda mi się dobić do 100 :P

      Usuń
  14. zachwycił mnie,lubi truskawkowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach piękny malinowy kolorek, od razu poprawia humor :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kolor, bardzo energetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolorek! chyba będę musiała sobie taki kupić :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...