czwartek, 24 stycznia 2019

Glam Nails Challenge December - śnieżynki (snowflakes)

ostatnio zapytałam Was na Instagramie czy to nie przesada wrzucać teraz zdobienia z grudnia i wszyscy jednogłośnie odpowiedzieli, że nie i żebym wrzuciła ;) więc dziś pokażę Wam pierwsze z zimowo-świątecznych zdobień, które zrobiłam w grudniu na wyzwanie glam nails challenge. pierwsze zdobienie nie jest w sumie świąteczne, a typowo zimowe. choć nie lubię zimy, to powiem Wam, że jak tak ten śnieg był teraz ostatnio u nas przez jakieś 2 tygodnie to na prawdę mi się podobało. także to takie śnieżne wspomnienie, choć podobno zima jeszcze ma wrócić ;)
choć stemple są dla mnie cały czas nowe, tym razem po raz pierwszy stemplowałam na lakierach piaskowych i powiem Wam, że byłam pozytywnie zaskoczona, jak piaski wręcz "przyciągają" wzory i jak wszystko się na nich dobrze odbija :)

tło to opi - get your number (niebieski) i srebrny lakier piaskowy claire's. stemple zrobiłam białym i srebrnym lakierem do stempli B. loves plates (odpowiednio: BLP02 b. an arctic snow i BLP03 b. a silver king - srebro to starsza wersja, stworzona jeszcze we współpracy B z colour alike). płytka: major dijit 20 (którą pokazywałam Wam tu - klik)


lately I asked you on my Insastories if it's not too much to post now nail arts from december and all of you said it's ok and I can post it ;) so today I'll show you first of my winter/christmas nails, which I created in december for glam nails challenge. firts nail art is not related to christmas, but winter in general. I don't like winter and cold, though I have to say I liked it when snow was in Poland like for 2 weeks. so now it's kind of snowy memory, although I heard winter is going to come back soon ;)
stampig method is still quite new for me, but I have stamped on sand/texture polishes for the first time. and it was really nice! I was surprised how texture "attracts" polish from stamper and how everything is so well transfering on nails.

background polishes are opi - get your number (blue one) and silver sand polish from claire's. stamping polishes: B. loves plates - BLP02 b. an arctic snow (white) and BLP03 b. a silver king (silver, older version in collaboration with colour alike). stmaping plate: major dijit 20 (which I showed you here - click)


orly - nail defense, 2 warstwy opi - get your number i srebrnego lakieru claire's, stemple, bez topu
orly - nail defense, 2 coats of opi - get your number and silver sand polish from claire's, stamps, without top coat

2 komentarze:

  1. Przepiękne! I spokojnie pokazuj zimowe wzory. Przecież zima się jeszcze nie skończyła! Sama mam do pokazania jeszcze kilka śnieżynkowych wzorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :*
      i wiesz śnieżynkowe a Mikołajowe to mała różnica ;) ale co tam, w sumie święta przecież nie były aż tak dawno ;)

      Usuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...