wtorek, 26 grudnia 2017

śnieżynkowo-choinkowo | snowflakes & christmas tree

w tym roku pierwszy raz od kilku lat nie musiałam pracować w święta, ani w okresie świątecznym i powiem Wam, że tak zdecydowanie można poczuć magię świąt i wczuć się w cały ten klimat. to zdecydowanie miła odmiana :) i może i nie ma śniegu, ale jednak święta to święta. a śnieg postanowiłam "dorobić" sobie sama. oczywiście na paznokciach ;)
w tym roku miałam ochotę na połączenie białych śnieżynek z czerwonym tłem oraz na choinkowy akcent. w swoim lakierowym zbiorze znalazłam też świąteczny brokat i tak powstało moje tegoroczne świąteczne zdobienie. wszystkie wzory namalowałam na paznokciach ręcznie cienkim pędzelkiem i całość utrwaliłam topem glisten & glow hk girl (wszystkie użyte lakiery znajdziecie na końcu posta)


baza: eveline sensitive 8 w 1, po 2 warstwy orly - star spangled (czerwony), golden rose rich color - 110 (zielony), ncla - donut glaze (biały), recznie malowane wzory + brokat rimmel - 020 midnight mistletoe, top: glisten & glow - hk girl
base: eveline sensitive 8 in 1, 2 coats of orly - star spangled (red), golden rose rich color - 110 (green), ncla - donut glaze (white), freehand painted patterns + rimmel glitter - 020 midnight mistletoe, top: glisten & glow - hk girl
i prawa ręka / and right hand
lakiery użyte do choinki / polishes used to paint christmas tree

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne świąteczne zdobienie , a czerwień Orly skradła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł na zmalowanie choinki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska czerwień a pomysł na choinkę wprost genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Star spangled zawsze świetnie wygląda. Piękny świąteczny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienie :) Choinka wygląda bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...