wtorek, 1 lipca 2014

lemax - różowy marmurek (barbie)

hej
dziś pokażę Wam jeden z lemaxowych marmurków. tak wieeeem, że wyszły one już sto lat temu, ale zawsze jestem opóźniona jeśli chodzi o nowości, a raczej o pokazywanie ich (bo przeważnie wszystkie kupuję na bieżąco ;) ). tak też było i z tym lakierem, choć tak naprawdę nie wiem dlaczego tak długo zwlekałam z pomalowaniem nim. i zresztą w ogóle którymkolwiek z marmurków, bo są naprawdę świetne!
jedyne co mi się w nich nie podoba to brak numerków, żadnych... ale to dotyczy wszystkich lakierów lemax, co też nie za bardzo mi się podoba, ale no co zrobić.
gdyby ktoś nie wiedział, jest to jeden z 5 pastelowych marmurków tej firmy. są tam 2 różowe odcienie i to jest ten chłodniejszy (w końcu nauczyłam się to odróżniać! przynajmniej jeśli chodzi o róż) z nich. to taki nieco rozbielony barbiowy róż z mnóstwem czarnych maleńkich drobinek. do krycia potrzebne są 2 warstwy, bardzo przyjemnie się nim maluje i szybko wysycha. a drobinki równo się rozkładają. pędzelek równiutko przycięty i spłaszczony.
chciałam go pokryć topem, ale wtedy czarne drobinki nieco się schowały (zdjęciowe porównanie na końcu posta), więc efekt był taki, że 2 paznokcie musiałam malować od nowa, ale jak już mówiłam, szybko wysycha, więc nie było problemu :)
uważam że jest uroczy i bardzo podobają mi się w nim te drobinki. a to oznacza, że chyba w najbliższym czasie pokażę Wam więcej marmurków (w tym 2 frankeny, hyhy)

światło dzienne, chili! odżywka z krzemem, 2 warstwy marmurkowego lemaxa, bez topcoatu
no i zobaczcie jak kwik "zjadł" drobinki. a raczej je utopił :P ja zdecydowanie wolę wersję bez niego

a Wam jak się podobają lemaxowe marmurki? i ten konkretny? macie ich już dość, czy jeszcze nie? ;)

36 komentarzy:

  1. Mam go i to jest jak na razie jedyny mój marmurek, przypomniałaś mi i mam ochotę zamówić teraz te letnie :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o te neonowe? jeśli tak to je mam i bardzo polecam, bo są cudowne ;) ale wiem że teraz allepaznokcie wypuścili serię marmurków i jest dużo ciekawych kolorów :)

      Usuń
  2. Uwielbiam te marmurki, a ten dla mnie wyglada jak Shake truskawkowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest :)
    Zdecydowanie bez topcoatu lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam róż jest śliczny, ale sam marmurkowy efekt do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, a mi tak bardzo podobają się właśnie te drobinki ;)

      Usuń
  6. Ja je uwielbiam! Teraz czaję się na te neonowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja je wszystkie mam i jeszcze nimi nie malowałam ;p

      Usuń
  7. Wygląda jak koktajl jagodowy. :) U mnie Lemaxy są bardzo nietrwałe, ale kupiłam je dla tych czarnych drobinek. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku chyba mam go w czeluściach mojej szuflady ale jeszcze go nie używałam - musze nadrobić bo pięknie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale faktycznie Kwik utopił te drobinki :) Bez topu zdecydowanie lepiej sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. marmurki zawsze spoko, marzy mi się miętowy ^^
    Kwik rzeczywiście popełnił zbrodnię :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miętowy marmurek teraz właśnie wypuściło allepaznokcie. i też się nad nim mocno zastanawiam ;)

      Usuń
  11. Świetny, wygląda jak truskawki ze śmietaną :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się zastanawiam, lubię ten efekt czy nie... Chyba raczej wolę go na kimś, niż na sobie. Na tobie ładnie wygląda, a na mnie- chyba nie czułabym się dobrze w tym wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka marmurków i jestem z nich bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie go odebrałam z poczty i już uwielbiam! Na Twoich pazurkach wygląda świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy marmurek! Z topem wygląda kiepsko :/

    OdpowiedzUsuń
  16. marmurki skradły serca wielu dziewczynom, moje także ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda jak mus malinowy z makiem. :D Cudo :3

    OdpowiedzUsuń
  18. i tak jesteś lepsza, bo ja jeszcze nie tknęłam swoich marmurków :D masakra ;)
    śliczny ten różyk :) chociaż ja bym powiedziała, że on ma ciepły odcień :> chyba że ten drugi jeszcze cieplejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drugi cieplejszy ;) czyli ma więcej różowych i takich jakby "czerwonych" świnkowych tonów :p a temu jest bliżej do fioletu. chociaż to różowy :p ah, logika!

      Usuń
    2. fiolet tez może byc ciepły :D no ale bez spojrzenia na ten drugi nie będę się kłócić hehe :)

      Usuń
    3. to może ja jednak jeszcze nie nauczyłam się do końca tego rozróżniać :P w każdym razie przy pokazywaniu tego drugiego, zrobię porównanie ;)

      Usuń
  19. Mam tylko żółty marmurek i najmniej mi się z nich wszystkich podoba. Za to ten jest przśliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo :D mam ten żółtawo-zielonkawy i też tak nie bardzo
      ten jest uroczy <3

      Usuń
    2. a mi się ten Wasz żółty podoba :) bo też go mam. w końcu mam je wszystkie. jak pokemony :P

      Usuń
  20. ojej jaki śliczny. Ja mam tylko marmurkowego białaska, ale nie testowałąm go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest śliczny :) Kurcze a gdzie w okolicach Wawy mogę znaleźć Lemax'y?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co powinny być w mniejszych drogeriach i przede wszystkim na wszelkich bazarkach/targach :) ale najtaniej są chyba jednak na allegro

      Usuń
    2. to muszę pogrzebać :) dzięki

      Usuń
  22. jakie piekne paznokcie... a marmurek na nich prezentuje się obłędnie...

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam go kiedyś i ten odcień różu tragicznie prezentował się na moich dłoniach :<

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...