czwartek, 24 stycznia 2013

sensique - 251 sea breeze

na dzisiaj mam dla Was sensique - sea breeze (o numerze 251). lakier ten pochodzi z letniej kolekcji sensique z 2011 roku. ja jednak upolowałam go latem 2012 na wyprzedaży w Naturze. był jeden jedyny i bardzo się cieszę, że go wzięłam, bo jestem z niego mega zadowolona. i choć wszyscy zawsze określają ten kolor jako błękit albo kolor nieba, dla mnie ma on bardzo dużo fioletowych tonów. tak dużo, że moim zdaniem jest to blurple. coś pomiędzy niebieskim a fioletem. uwielbiam ten kolor.
co do spraw technicznych: nakłada się go bardzo dobrze, mimo, że to pastel. właściwie nie smuży. do krycia potrzebne 2 warstwy. u mnie bez żadnych odprysków i praktycznie bez ścierania końcówek, trzymał się 4 dni. ma też bardzo delikatny shimmer, ale na paznokciach praktycznie w ogóle go nie widać.
zdjęć jest dużo, bo chciałam uchwycić ten piękny kolor. i myślę, że chyba mi się to udało ;)
w buteleczce shimmer jest widoczny:
a na paznokciach prawie go nie widać. trzeba się bardzo dobrze przyjrzeć

czy to jest Waszym zdaniem błękit? i tylko ja widzę w nim fiolet (?)

pozdrawiam i zachęcam gorąco do komentowania!! ;)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. w przyszłości będę usuwać wszelkie tego typu komentarze. ale ten w końcu jest pierwszy. więc niech już zostanie ;) jakikolwiek by nie był

      Usuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...