niedziela, 31 maja 2020

orly - ice breaker

dzień dobry! dziś chciałabym Wam pokazać lakier z zimowej kolekcji orly. tak, wiem, to jak zwykle, trochę nie ta pora roku, ale tym razem przez tę całą kwarantannę i pracę zdalną z domu, najzwyczajniej zapomniałam wrzucić swatche na bloga! tak... zdjęcia zrobiłam już naprawdę dość dawno temu. także poza tym lakierem pokażę Wam jeszcze dwa inne z zimowej kolekcji Arctic Frost.
przechodząc do konkretów, ten piękny, mroźny shimmerowy błękit to Ice breaker. baza tego lakieru jest bardzo przejrzysta i wypakowana po brzegi mikro shimmerowymi drobinkami i drobnym niebieskim brokatem, przez co lakier, gdy nie użyjemy topu, jest nieco teksturowy. i jeszcze jedna ciekawa cecha to jego krycie. przez to, że formuła jest dość przejrzysta, możemy nałożyć jedną warstwę i potrakować go w formie takiej przeświecającej mgiełki (kilka zdjęć pod koniec posta) albo nałożyć dwie warstwy, jak u mnie na zdjęciach - lub jeśli checie - to nawet trzy i budować jego krycie. u mnie widzicie dwie średniej grubości wartwy i jeśli chodzi o krycie, to dla mnie jest wystarczające. choć ja akurat bardzo lubię ten trend z transparentnymi lakierami i nie przeszkadza mi, gdy koncówki paznokci są widoczne.

good morning! today I'd like to show you nail polish from last orly winter collection. yes, I know, it's totally not this season, but believe me, this time because of this whole quarantine and home office, I just forgot to post these swatches earlier! yeah... I took these pictures really some time ago. so, yes, besides this polish, I will show you two others from collection Arctic Frost.
sooo, this beautiful, frosty, shimmer blue is called Ice breaker. Base of this polish is really seethrough and loaded with mikro shimmer and tiny blue glitter. because of that, this polish is a little textured when we don't use any top coat. and one more interesting thing about this polish is its opacity. due to sheerness of this polish, we can apply one coat and wear it as a sheer mist just giving a little tint to our nails (there are few pictures at the end of this post where I applied it this way). or you can just apply two coats, like on my pics - or even three, so you can build it up. at my nails on below pics there are two regular coats and I like this level of opacity. but I like this trend with transculent polishes to be honest and I don't mind when the free edge of nail is visible :)

orly nail defense, 2 warstwy orly - ice breaker, bez topu
orly nail defense, 2 coats of orly - ice breaker, without top coat

i jeszcze zdjęcia, gdzie jest tylko jedna warstwa lakieru Ice breaker
and a few pictures where there is only one coat of Ice breaker

3 komentarze:

  1. This is gorgeous, I love the texture and colour :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy lakier i piękne swatche, z tym właśnie kojarzę twojego bloga. najpierw widzę lakier u innych i wcale mi się nie podoba, a potem widzę go tutaj i jestem zakochana! nie wiem jak to robisz, ale u ciebie każdy lakier mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. love this color

    thank you for your share
    front lace luxhairshop
    Good post!

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...