niedziela, 2 lutego 2020

śnieżynki letnimi lakierami | snowflakes nail art with summer polishes

choć Euphoria od orly to kolekcja letnia, postanowiłam stworzyć z nią jakieś zimowe zdobienie. trochę z racji tego, że pokazuję ją Wam dopiero teraz, a trochę dlatego, że gdyby nie ta czerwień, to ta kolekcja moim zdaniem równie dobrze mogłaby być kolekcją zimową. kobalt i błękit jak dla mnie są bardzo zimowe i stwierdziłam, że będą fajnie wyglądać w takim tematycznym zdobieniu.
ja ogólnie nie lubię zimy, zimna i śniegu, ale muszę powiedzieć, że od kiedy coś nam się tak pomieszało z tą pogodą, że tej zimy śnieg pojawił się tylko raz i to na jeden dzień, to jakoś tak zaczęłam za nim trochę tęsknić. stąd postanowiłam zrobić sobie śnieżynki chociaż na paznokciach.

do zrobienia tego zdobienia użyłam tylko dwóch lakierów orly: doing them I used only two orly polishes: 
"it's Britney, beach" i "on your wavelenght" - a także do stemplowania. śnieżynki są z płytki B loves plates - B.05 let it snow. a na końcu dodałam jeszcze matowy top. i gotowe!



although orly's Euphoria is a summer collection, I decided to create some winter nail art with it. partly because of that I'm showing you this collection this late and also because (if not the red), for me this collection could be a winter one as well. cobalt and blue are very wintery for me and I thought they would be perfect for a winter manicure.
I don't like winter, cold and snow in general, but I have to admit that since the weather is so crazy nowadays, that this winter I saw snow only once and it lasted only one day, I kind of started missing it. so I decided I'll do snowflakes, so they will be on my nails at least.

for doing them I used only two orly polishes: 
"it's Britney, beach" and "on your wavelenght" - also for stamping. snowflakes are from B loves plates - B.05 let it snow. in the end I applied matte top coat. and that's it!


orly - nail defense, 2 warstwy orly - it's Britney, beach, 2 warstwy orly - on your wavelenght, stemple, top glisten & glow hk girl, matujący top models own
orly - nail defense, 2 coats of orly - it's Britney, beach, 2 coats of orly - on your wavelenght, stamping, glisten & glow hk girl top coat, models own matte top coat

4 komentarze:

  1. Vert pretty manicure. The blue is gorgeous :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thanks ❤️ and I also like this blue one 🙂

      Usuń
  2. kolekcja może i letnia ale te niebieskości idealnie wyglądają ze śnieżynkami. zwłaszcza ten jaśniejszy odcień, ma w sobie coś mroźnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześniej tak na niego nie patrzyłam, ale rzeczywiście - masz rację :)

      Usuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...