poniedziałek, 6 maja 2019

Blogger Collaboration - floral nail art

hello! today I'd like to show you some nail art created for our blogger collaboration :) in may we decided to do some floral designs. I've always wanted to do stamped flowers painted white - with reverse stamping method, so I give this design a try :)
my base color was orly from breathable series (from their last mini collection), creme dark grey with green/teal undertones called dive deep. than I stamped with black stamping polish from B. loves plates - B. a black hole and coloured flowers with white bourjois la laque nail polish - 1 white spirit, using thin nail art brush from So Nailicious (01 warrior). floral stamps are from two Moyra plates: 61 l'amour & 41 florality 3

and here's a little warning! this post has no end :D but it's worth to scroll till the end, becasue there is a list of girl who participte in this great blogger collab :)


hej! dziś chciałabym Wam pokazać kolejne zdobienie, które powstało w ramach naszego blogerskiego projektu :) w maju postanowiłyśmy zrobić zdobienia kwiatowe. ja zawsze chciałam zrobić stemplowe kwiaty i metodą reverse stamping pokolorować je na biało, dlatego stwierdziłam, że kwiatowy temat to idealna okazja :)
lakierem bazowym był lakier orly z serii breathable (z nowej mini kolekcji) o nazwie dive deep. na nim stemplowałam lakierem z B. loves plates - B. a black hole, a kwiaty kolorowałam później białym lakierem bourjois la laque - 1 white spirit za pomocą cienkiego pędzelka do zdobień od So Nailicious (01 warrior). kwiatowe stemple są z dwóch płytek Moyry: 61 l'amour i 41 florality 3

no i ostrzegam, jest to zdecydowanie post tasiemiec! ale warto dotrwać do końca, bo pod koniec posta znajduje się lista dziewczyn które biorą udział w naszym małym projekcie :)

and what do you think? I'm sure I'll do such floral design once again some day, but this time maybe with a bit brighter and cheerful colors ;)
i co o tym myślicie? ja wiem, że na pewno zrobię jeszcze kiedyś podobne zdobienie, tylko następnym razem może z jakimś weselszym tłem ;)


and here is the list of girls who participate in our blogger collaboration:
a tu jeszcze lista dziewczyn, które biorą udział w naszym projekcie:


5 komentarzy:

  1. Ale cudownie to wygląda! Biało-czarne kwiaty <3 Nie pomyślałabym, że to tak ładnie bedzie się komponowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is so pretty!!!!! I love the colors, but would love to see it in bright colors!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło mrocznie i przepięknie! Mogłabym mieć sukienkę z takim motywem i w tych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyszło :) od dawna marzy mi się zdobienie w tym stylu, nawet to ciemne tło bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...