poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Glam Nails Challenge January - pingwiny (penguins)

witajcie w 1 dzień kwietnia! i chciałam od razu uprzedzić, że dzisiejsze zdobienie to nie żart na prima aprilis :P po prostu jestem tak opóźniona w pokazywaniu tu zdobień, które robiłam do paznokciowego projektu Glam Nail Challenge, że mam Wam do pokazania jeszcze kilka lekko zimowych rzeczy. ale w sumie to właściwie tylko zwierzęta, więc umówmy się, że można je publikować o każdej porze roku :D także dziś pokażę Wam pingwiny (idealnie wpasowujące się w kwietniową aurę), które powstały jeszcze w styczniu.
pingwiny malowałam ręcznie lakierami do paznokci i pędzelkiem "warrior" z so nailicious boutique, a na pozostałych paznokciach zrobiłam stemple białym lakierem do stempli z born pretty store (o nazwie "pure") - który możecie kupić tutaj (klik klik). wzór jest z płytki moyou london - enchanted 05.
no i nie mogę nic nie wspomnieć o tym przepięknych lakierach masury (szary - illusion of the moon i fiolet - lavender lemonade), których użyłam jako tła w tym zdobieniu :) oba lakiery są cudne, zresztą jak większość lakierów masury, która jest moją ulubioną marką lakierową. no i wiecie, może kiedyś uda mi się także po prostu zeswatchować te lakiery ;)

hello on April 1st! and at the beginning I'd like to say, this post is not a prima aprilis joke :P I just have such delay in posting my Glam Nails Challenge's nails here, that I still have few winter nail arts to show you. but actually there are almost only animals, so well, let's say animals can be posted at any season of the year :D so today I'm gonna show you my penguins (perfect for April weather), which I created in January.
penguins are handpainted with nail polishes and "warrior" brush from so nailicious boutique. on other nails I stamped patterns from moyou london plate called enchanted 05 with white stamping nail polish "pure" from born pretty store (you can buy it here - click click)
and I just can't be quiet about these beautiful polishes that I used as a background. these are two masura shades: grey - illusion of the moon and purple lavender lemonade :) they are both beautiful - like most masura polishes, which is definitely my favorite nail polish brand right now. so you know, maybe I will swatch these polishes some day ;)



2 komentarze:

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...