wtorek, 24 kwietnia 2018

kosmiczne zdobienie z księżycami Jowisza (brokatowe lakiery Maga) | cosmic nail art with moons of Jupiter (Maga glitters)

dobra, w końcu jakoś trochę się ogarnęłam, jestem już po wszystkich wyjazdach i wydarzeniach i w końcu pokażę Wam dziś zdobienie ze wszystkimi trzema brokatami z poprzedniego posta (klik klik) może nie jest jakieś super wyszukane i skomplikowane, ale jak tylko zobaczyłam transparentne brokaty Magi z kolekcji księżyce Jowisza, wiedziałam, że chcę je jakoś połączyć na paznokciach. początkowo myślałam o jakimś gradiencie, który przechodziłby przez wszystkie paznokcie, ale ostatecznie postanowiłam zrobić osobny gradient kołowy na każdym paznokciu. 
wszędzie wyglądało to tak samo: najpierw wszystkie paznokcie pomalowałam czarną bazą (sense&body - black z zestawu polish french set), a później nakładałam brokaty. zaczynałam od dość nieregularnej kropki na środku paznokcia, którą robiłam lakierem #804 Autonoe, następnie dookoła robiłam nieregularny okrąg lakierem #807 Leda, a na koniec malowałam wolną przestrzeń dookoła tego przy użyciu lakieru #806 Tebe. pod koniec całość pokryłam moim ulubionym topem - glisten & glow hk girl.
nie wiedziałam, jaki będzie efekt końcowy, ale mam wrażenie, że wzór na paznokciach wygląda trochę kosmicznie, nieco jak jakaś galaktyka :) też macie takie wrażenie?

ok, I finally took a grip a bit - I came back from all trips and all events are gone now and I'm today going to show you some nail art - when I used all Maga glitters from previous post (click click). maybe this nail art is not something big and complicated, but as I saw these glitters, I already knew that I want to mix all these glitters together on nails. first I thought of some gradient, which would go through all nails, but in the end I decided to do something like radial gradient on each nail. 
it looks exactly the same on each nail: first I put a black base (black polish from sense&body polish french set) and then I applied glitters. I started with quite irregular circle in the middle of nail - using #804 Autonoe, than I put a bit of #807 Leda around it and in the end I applied #806 Tebe on still black area at the edges of nail and close to cuticles. Then I sealed it with my favourite topcoat - glisten & glow - HK girl.
I didn't know how it all will come out, but I think it looked like some kind of galaxy or something :) what do you think?


maga - instant rebuild, 1 warstwa sense&body - polish french set - black, maga - 804 Autonoe, 806 Tebe, 807 Leda, top glisten & glow HK girl
maga - instant rebuild, 1 coat of sense&body - polish french set - black, maga - 804 Autonoe, 806 Tebe, 807 Leda, glisten & glow HK girl topcoat
 

11 komentarzy:

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...