sobota, 4 listopada 2017

masura - 904-185 mint and basil

dziś kolejny świetny lakier magnetyczny od masury - mint and basil. w przeciwieństwie do lakieru the universe, który pokazywałam Wam ostatnio (klik), w tej emalii nie ma żadnych drobinek. to "zwykły" lakier magnetyczny (o ile można tu mówić o jego zwykłości...), o przepięknym zielono-morskim kolorze z wyraźnymi niebieskimi tonami. standardowo, po przyłożeniu magnesu tworzą się jaśniejsze magnetyczne linie (oczywiście jedna na każdym paznokciu), które z czasem "rozlewają się" po paznokciach. mimo, że mint and basil nie ma w sobie żadnych drobinek, ten lakier jest po prostu piękny.
ja generalnie uwielbiam zielone lakiery, ale jeśli dołożymy do tego magnetyczną magię wzorów poruszających się na paznokciach, to przepadam :P zresztą sami zobaczcie
dodam jeszcze, że z każdym kolejnym lakierem od masury, jestem w nich coraz bardziej zakochana :D

today I'm gonna show you another great magnetic polish from masura - mint and basil. in this polish - unlike the universe, which I showed you lately (click) - there's no particles. it's just "ordinary" magnetic polish (if you can even say that it's ordinary...) with gorgeous green-teal shade and visible blue hints. after using magnet, lighter green stripes appears on nails (one on each nail of course), and then little by little they started to some kind of dissolve and spread on nails. despite mint and basil doesn't have any particles, this polish is nothing but stunning.
i generally love green polishes, but when you add to this magnetic magic and patterns which are literally moving on your nails, I'm totally in love :P just look at it
and I just want to tell you one more thing. with every masura polish I'm more and more in love with them :D


światło dzienne, sally hansen - diamond strength, 1 warstwa czerni gosh - nero, 2 warstwy masura - mint and basil, top glisten & glow hk girl 
daylight, sally hansen - diamond strength, 1 coat of black gosh - nero, 2 coats of masura - mint and basil, glisten & glow hk girl topcoat

11 komentarzy:

  1. Piękne pazurki! Bardzo podoba mi się efekt cat eye, jednak jeszcze się nie skusiłam na żaden lakier z tej kolekcji :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wpisać go na wish liste!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie by się sprawdził pod galaxy nails - no wiem, niekoniecznie zieleń, ale jak tylko go zobaczyłam to o nim pomyślałam :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę cudownie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! ciekawe jakby wyglądał na moich paznokciach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie piękny! Jak tylko widzę zielony lakier, to od razu kojarzy mi się z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...