niedziela, 27 sierpnia 2017

colour alike - 629 holy sin

wiele firm posiadających w swojej ofercie lakiery holograficzne w pewnym momencie próbuje zrobić czerwone holo. zazwyczaj jednak efekt holograficzny jest w tych lakierach nieco stłumiony. colour alike także zrobiło taki lakier i muszę przyznać, że nasycenie jego holograficzności jest całkiem niezłe i porównywalne do innych lakierów ca z nowszych kolekcji :) być może mamy tu całkiem dużo holo w holo (co nie do końca widać na zdjęciach, bo miałam lekki problem z uchwyceniem tęczy na czerwieni) ze względu na rozmiar holograficznych drobinek, które są całkiem duże. bazą holy sin jest dość ciemna żelkowa czerwień. jednak drobinek jest na tyle dużo, że lakier świetnie kryje już przy dwóch warstwach. wysycha szybko, jak wszystkie lakiery colour alike, a podczas wysychania przyjemnie owocowo pachnie.

holy sin to nie jedyny czerwony lakier holograficzny, który ca ma w swojej ofercie. w najnowszej kolekcji i love bossa też znajduje się czerwień (643 felicidade), jednak holy sin jest od niej ciemniejszy i bardziej holograficzny (na końcu znajdziecie porównanie)

do kupienia na colorowo.pl

many brands which have holographic polishes in some point try to make red one, but very often holographic effect in red is a bit dull. colour alike also did red holo and I have to admit that intensity of holo here is quite impressive and on similar level as in lately ca holographic polishes. maybe we have so much holo in holo because of size of holographic particles, which are quite big. holy sin has dark red jelly base, but there is so many holo particles that you need only two coats for it to be fully opaque. it dries fast as all colour alike polishes and while drying smell nicely - it's some kind of fruity scent.

holy sin is not the only one red holographic polish from colour alike. in their latest collection i love bossa you can also find red holo (643 felicidade), but holy sin is darker and for me more holographic (you will find a comparison at the end of this post)

światło dzienne, sally hansen - diamond strenth, 2 warstwy colour alike - 529 holy sin, bez topu
daylight, sally hansen - diamond strenth, 2 coats of colour alike - 529 holy sin, without topcoat
porównanie 629 holy sin i 643 felicidade / comparison of 629 holy sin & 643 felicidade


8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie, lakier idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam jakąś czerwoną holo od alajków, ale zapomniałam nazwy. Niestety ale brakuje mi w niej jeszcze tego WOW jakie można spotkać w innych kolorach. Tak, więc ja nadal szukam swojej idealnej holo czerwieni. Jeszcze turkus mi się marzy 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna jest ta czerwień, pięknie wyszła na Twoich dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna ta czerwień. A ja na bloga wrzuciłam właśnie Felicidade, a tej Twojej nie mam, więc też nie porównałam :) Wydaje mi się, że Holy Sin jest mniej różowy i ciemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolorek, pięknie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :) Ale i tak czekam na więcej holo w czerwonym holo ;)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...