piątek, 26 maja 2017

śnieżynkowe mandale aka odznaki szeryfa | snowflake mandalas aka sheriff's stars

jakoś od zawsze podobały mi się wszelkie orientalne wzory, w tym mandale. dlatego ciemny morski lakier orly, który ostatnio Wam pokazywałam (klik), postanowiłam ozdobić właśnie mandalami. a właściwie śnieżynkami. wiem, że pora roku już nie ta (choć właściwie jeszcze niedawno miejscami przecież padał śnieg ;) ), ale tak naprawdę przecież śnieżynki też są mandalami, a te, które wybrałam z zimowo-świątecznej płytki major dijit 20 ze sklepu enjoyours na paznokciach nawet nie wyglądały jak płatki śniegu. czasami, jak patrzyłam na swoje paznokcie, bardziej kojarzyły mi się z... odznakami szeryfa :p ale oceńcie same ;)
do stemplowania użyłam  przezroczystego stempla także ze sklepu enjoyours i srebrnego lakieru do stempli z b. loves plates (b. a silver king). do niedawna był to mój jedyny lakier do stempli, jednak później, jak dokupiłam ich u b. więcej, okazało się, że tylko on jeden współpracuje z przezroczystym stemplem... a przecież był mi on potrzebny właśnie do mandali i umieszczania ich tam, gdzie chcę... no ale mówi się trudno. mam co prawda plan, żeby jeden z tych lakierów jakoś rozrzedzić, może to coś da i przezroczysty stempel będzie go zbierał. ktoś robił może coś takiego? jak zawsze, wszelkie stemplowe rady mile widziane ;)


I've always been a huge fan of any oriental designs and mandalas. so I decided to put some mandalas on dark teal orly polish, which i showed you lately. these mandalas are actually snowflakes, but they are mandalas in fact ;) and we had snow in Poland not so long ago, so... snowflake design that i chose was on major dijit 20 stamping plate, which I have from enjoyours online shop. these flakes doesn't even look like snow on nails. they are more like... sheriff star :D but decide yourself ;)
for stamping I used clear stamper, also from enjoyours and silver stamping nail polish from b. loves plates (b. a silver king).


światło dzienne, sally hansen - diamond strength, 2 warstwy orly - smoked out, top glisten & glow HK girl, stemple lakierem b. loves plates - BLP03 b. a silver king, top glisten & glow HK girl
daylight, sally hansen - diamond strength, 2 coats of orly - smoked out, glisten & glow HK girl topcoat, stamps: b. loves plates - BLP03 b. a silver king, glisten & glow HK girl topcoat

16 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł! Faktycznie przypominają gwiazdę szeryfa. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do wyzwania paznokciowego na moim blogu. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już przeczytałam o gwieździe szeryfa to nijak ten obraz nie chce uciec :) Ślicznie wyszło. A co do lakierów B. to słyszałam, że część osób ma problem z ich przenoszeniem na przeźroczyste stemple ale u mnie akurat wszystkie działają bez zrzutów ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają super ;D No faktycznie jak już się wyobrazi gwiazdę szeryfa to nie znika to sprzed oczu :D Teraz to chyba nawet zimowe śnieżynki będę widziała jak gwiazdy szeryfa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie spodziewałam się, że to ten lakier, super CI idzie stemplowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny manicure! To zdobienie wygląda bardzo stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zu i stemplowanie... a to Ci dopiero się narobiło :-P Super to wygląda!
    I Ty niby nie potrafisz stemplować? Nie mogę, no nie mogę z Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę to zdobienie na święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę zimowe ale naprawdę mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 137/5000
    Thank you for the very useful information of your website hopefully more kraetif and innovative again and become the guide of the community
    obat herpes genital di apotik
    obat herpes di apotik

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę płytkę,ale nie wpadłam na pomysł,żeby w ten sposób je wykorzystać. Dzięki za inspirację ;) czy Tobie też niektóre z tych śnieżynek nie chcą się w ogóle odbijać?

    OdpowiedzUsuń
  11. Orlik jest cudny!
    Świetne zdobienie!!

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...