środa, 19 listopada 2014

morsko

hej hej. całkiem niedawno postanowiłam sprawdzić jak moja gąbka do kąpieli sprawdza się do zdobień :P a nie jest to byle jaka gąbka, tylko taka ostra z dużymi "oczkami" (jest za zdjęciu na końcu). 
w sumie gąbka robiła fajne wzory, takie jakby kropki i ciapki, ale sama nie wiem, chyba trochę przekombinowałam :P tzn. teraz, jak patrzę na zdjęcia, to nawet podobają mi się te paznokcie, kojarzą mi się z morską wodą. ale nosiłam je tylko jeden dzień. zresztą teraz lakier też miałam ochotę zmyć po 1 dniu, nie wiem co się ze mną dzieje, może to przez tą pogodę...?
w każdym razie wiem że będę musiała jeszcze kiedyś spróbować takiej gąbeczkowej metody zdobienia. a teraz zapraszam Was na zdjęcia  :)

światło dzienne, odżywka nail shot, 2 warstwy colour alike 200 strażnik teksasu, ciapki pozostałymi kolorami, topcoat kinetics kwik kote

też kojarzy Wam się to z wodą? mi głównie chyba z oceanami widzianymi ze zdjęć satelitarnych :)

35 komentarzy:

  1. jak widać gąbka spisała się idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi sie taki mix szalenie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie! Nie wiedzieć czemu, ale mi się skojarzyło z syrenim ogonem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo tam są też holograficzne lakiery. i tak patrzę, one w sumie rzeczywiście tak połyskują jak syreni ogon :D

      Usuń
  4. Wygląda to naprawdę ciekawie. Ma głębie jakąś taką. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi z morską głębiną :)) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko! tak jak napisała poprzedniczka - morska głębina:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim skromnym zdaniem wygląda to bardzo fajnie, zdobienie bardzo udane. Ja też mam ostatnio tak, że po dniu noszenia lakieru mam ochotę zmyć go i spróbować czegoś innego, nie jesteś sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to dobrze że nie jestem sama! :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne zdobienie, jak morskie głębiny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kąpielowa gąbka sprawdziła się świetnie w tym zdobieniu - naprawdę robi ono wrażenie :-)
    Gdybym miała takie na paznokciach na pewno nie nosiłabym go tylko przez jeden dzień :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Może pokombinuję coś takiego :) Genialnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi to jakos kosmicznie wyglada, bardzo ladnie

    OdpowiedzUsuń
  12. to na pewno pogoda! :) mnie się skojarzyło z... meblami... O.O moja koleżanka miała kiedyś takie w domu, tyle, że brązowe oczywiście ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście wygląda jak ocean! :D świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt, że są dość wykombinowane ale dzięki kolorom wygląda to fajnie :-) ja robiłam też dwa mani z takimi stemplami z gąbki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny efekt, od razu przyszło mi na myśl morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę! Taki fajny efekt z gąbki kąpielowej ;) świetne kolorki wybrałaś do tego zdobienia i wyszło fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie Ci to wyszło:) Bardzo dobry pomysł z tą gąbeczka :) Sama muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I to Cię nie podobało?? Wygląda jak takiś kamień szlachetny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne! Takimi gąbeczkami fajne nakłada się brokatowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba taki efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swój pierwszy sharan warp (tak się to pisze? marmurek) robiłam właśnie gąbką do masażu :-)

    Kolorystyka i efekt są powalające. Daje wrażenie 3D! Na prawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobrze to wygląda, sama bym nie zmyła takiego mani - chociaż nie wiem, też mam wciąż ochcotę na coś nowego na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...