niedziela, 7 września 2014

wibo - glam rock

nowości gonią nowości! ale wibo naprawdę zaszalało, a jak ktoś nie wierzy, warto odwiedzić rossmanna, bo tylu różnych wykończeń to jeszcze nie było ;) i dziś będzie o jednym z nowych lakierów - o topie glam rock. pomijając fakt, że już sama nazwa spowodowała, że musiałam go kupić :D 
glam rock to cięta folia w 4 kolorach: zielonym, granatowym, srebrnym i złotym, w bezbarwnej bazie. muszę przyznać, że bardzo lubię ciętą folię i mam kilka takich lakierów, ale jakoś rzadko ich używam, sama nie wiem dlaczego. tutaj folia jest bardzo fajnie pocięta, nie miałam problemu z odstawaniem, ani z jakimiś wielkimi, nieregularnymi kawałkami. wiadomo, nie jest idealnie gładko, nawet po nałożeniu topcoatu, ale zawsze można dołożyć kolejną jego warstwę. a malowanie glam rockiem? wygodne, a na pędzelek nabiera się dużo folii (na zdjęciach 1 warstwa!). i miło zaskoczyło mnie też to, że danych kolorów jest mniej więcej tyle samo, więc nie jest tak, że np. na jednym paznokciu mamy tylko srebrne kawałki, a na drugim zielone, tylko panuje równowaga :)
na początku myślałam, że ten top będzie najlepiej wyglądał na czerni, ale czegoś mi brakowało i postanowiłam go połączyć z zielenią i granatem, które w końcu znajdują się w lakierze ;)

światło dzienne, chili! odżywka lawendowa, wskazujący i środkowy: 2 warstwy paese mini me - 125, kciuk, serdeczny i mały: 2 warstwy colour alike - 200 strażnik teksasu, 1 warstwa topu wibo glam rock, topcoat kinetics kwik kote
jestem ciekawa co sądzicie o takich topach. ale jeśli ktoś lubi ciętą folię, to ten lakier jak najbardziej polecam :) ja lubię wersje "na bogato", ale zawsze można nałożyć go np. tylko na 1 paznokieć 

41 komentarzy:

  1. Nie jestem na topie nowości Wibo więc dopiero widzę pierwszy raz ten lakier ;) Ciekawy nie powiem, choć bardziej podoba mi się ten granat bazowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bosko, on jest trójwymiarowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, co tam słychać w szafach Wibo, ale topy w wersji "na bogato" lubię bardzo ;) Trochę z lakierami Color Club kojarzy mi się ten top, CC miało coś podobnego w jednej z kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa wygląda super! :D Tylko rany, mam już masę topperów, a zupełnie ich nie używam... Mam słabość do ich kupowania, zawsze myślę sobie że "tego to na pewno będę używać!" i kończy się na pomalowaniu wzornika :D Ale Wibo faktycznie szaleje :) Na pewno kupię któryś z tych skórzanych lakierów, na zdjęciach wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super, szczególnie podoba mi się na tym Paese. Na szczęście to wykończenie podoba mi się najbardziej raczej u kogoś, więc może nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O choroba, rewelacja :D Muszę się w końcu wybrać do Rossmana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko i córko,coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny swatch! zbyt długo nie było mnie w rossmanie. tak skupiłam się na odnalezieniu natury, żeby kupić sugar top coat, że rossmany omijałam. Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda niesamowicie! Zwłaszcza na środkowym palcu efektownie się rozłożył :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda fantastycznie! duży plus za to, że dobrze się rozkłada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, genialny ! Przekonałaś mnie do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda ten top na paznokciach. W buteleczce go oglądałam i oglądałam, ale jakoś nie zawrócił mi w głowie - co innego na paznokciach, tu wychodzi z niego całe jego piękno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż się muszę przejść do Rossa i poszperać w tych nowościach - ten lakier kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna zieleń! Ten top też mi się bardzo podoba, oglądałam go ostatnio w Rossmannie, ale w ostatniej chwili nie wzięłam, na razie muszę przystopować z pieniędzmi :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego akurat nie widzialam w rosku, ale kupilam granita nr 5 i jest boski ;)
    Jedyne ci to jak dla mnie te nowe zakretki sa bardzo niewygodne no i granitek odpryskuje po 2 dniach ;( ale mysle, ze jak na 6zl to nie jest najgorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę go poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, bardzo fajnie to wygląda. Musze kiedyś sobie takie zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w buteleczce do mnie nie przemówił, ale na paznokciach wygląda rewelacyjnie! Ajj, co Wibo teraz z nami robi... ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie pazurki! ;) Chociaż ja zazwyczaj kładę je sobie na 2-3 pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hehe i po raz kolejny po Twojej recenzji i swatchu muszę się udać na zakupy :D znowu mnie przekonałaś :P jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O raju zauroczona jestem :) koniecznie muszę jechać na zakupy do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam go w szafie Wibo, ale nie byłam pewna jak będzie wyglądał na paznokciach ;)
    Chyba źle zrobiłam, że sobie go odpuściłam. Jest naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super jest, uwielbiam takie lakiery ale nie kupiłam bo kolory mi nie do końca pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba faktycznie skocze dziś po pracy do tego rossmana zobaczyć te szalenstwa:d a ten top wygląda super, a nazwa stuprocentowo adekwatna!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. zastanawiałam się właśnie czy warto go zabrać :P i żałuję, że go odłożyłam na półkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. patrzałam na niego i nawet miałam w ręce, ale wydał mi się jakiś nijaki...
    tymczasem na ciemnej bazie (szczególnie tej ciemnozielonej) wygląda pięknie i zadziornie, bardzo mi się podoba (powinnam się teraz ubiczować xD)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dawno polowałam na taki top, czaiłam się na Catrice ale po przeczytaniu recenzji zrezygnowałam. Teraz jestem zdecydowana ale na ten! Wygląda super i muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawy top, jednak jak dla mnie chyba zbyt bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie wygląda! ^^ Zwłaszcza na zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też go oglądałam , ale w końcu skusiłam się na kilka innych nowości, bo doszłam do wniosku, że taki "zaśmiecony", ale przyznam, że całkiem fajnie prezentuje się na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. dobrze,że go kupiłam :D prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. też go mam i bardziej podoba mi się na bialym lub miętowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, tego jeszcze nie próbowałam, ale szczerze nawet nie pomyślałam żeby połączyć go z miętą ;)

      Usuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...