wtorek, 2 lipca 2013

eveline colour instant - 496

dziś pokażę Wam nudziaka, w którym się zakochałam. dostałam go w paczuszce od Sylwii, u której  niedawno wygrałam rozdanie.
ale o samym lakierze. rozprowadza się bajecznie. właściwie jakby się uprzeć wystarczyłaby jedna warstwa, ale żeby pogłębić kolor warto dać dwie. nie smuży. nie robi bąbli. szybko wysycha. no i jest piękny. kremowy. beżowy. cielisty. no cudowny. a to naprawdę wiele znaczy w moich ustach, bo ja nie lubię nudziaków!!! ale ten... no jest idealny. zresztą zobaczcie

światło dzienne, nail tek II, 2 warstwy eveline 496, bez topu
i jeszcze porównałam go z drugim nudziakiem bell air flow 704, który pokazywałam Wam o TU (klik)
na pierwszy rzut oka niby nie ma dużej różnicy, ale widać ją zdecydowanie, gdy patrzy się na te lakiery pod kątem, zresztą zobaczcie :)
bell ma zdecydowanie więcej szaro-fioletowych tonów i jest nieco ciemniejszy niż eveline. ma też w sobie opalizujące drobinki, ale i tak nie widać tego na paznokciach.

jak Wam się podoba evelinowy nudziak? bo mi bardzo przypadł do gustu. i cieszę się Sylwia (lacquer-maniacs), że był wśród lakierów, które wygrałam u Ciebie w rozdaniu. bo bardzo bardzo mi się podoba. mimo że jest beżowy!! :)



30 komentarzy:

  1. świetne nudziaki pierwszy zdecydowanie fajniejszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego nudziaka szukałam! Muszę koniecznie go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo *.* zastanawiam się czy będzie tak krył też dłuższe paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że tak :) jak najbardziej go polecam. i byłam w szoku że tak jasny lakier nie robi prześwitów i nie smuży :)

      Usuń
  4. Świetny! Taki jasny, a takie krycie. Nie mogę wyjść z podziwu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem w szoku, że taki fajny.., na pewno będę go miała na uwadze:D

    OdpowiedzUsuń
  6. jest przepiękny chce go mieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię lakiery z tej serii Eveline, u mnie właśnie mój ulubiony dobił dna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie, śliczny jak na nudziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z bellem troche tak... trupiasto :D eveline świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. moja Mama go ma i swego czasu często go jej podkradałam :) Niby nudziak za którymi nie przepadam ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się bardzo, że przypadł Ci do gustu i muszę przyznać, że wygląda na Twoich paznokciach bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne :) Uwielbiam delikatne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest śliczny! szukam ostatnio jakiegoś fajnego nudziaka, więc chyba kupie właśnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie kolorki, mam bardzo podobny z golden rose:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też go mam, ale już dawno nie miałam takiego jasnego lakieru na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam miętę z tej serii i jestem bardzo zadowolona, ale ten nudziak też jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię Cię!
    ten lakier teraz chcę!
    (nawet nie czuję, kiedy rymuję ^^)
    świetny jest więc trafia na moją chciejlistę - uwielbiam nudziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. oba nudziaki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie się komponuje z Twoją skórą - wielką fanką nudziaków nie jestem, ale często się przydają pod różne zdobienia :) Bell również piękny, ja mam jeden lakier eveline z tej serii niestety kryjący po 4 warstwach więc jakoś chętnie po tą firmę nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny odcień, idealny cichociemny ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię wszelakie jasne beże i róże, więc oba chętnie przygarnęłabym :)
    Świetnie wyglądają na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. It looks so great on you! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. This shade looks like the perfect nude for you!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się właśnie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za każdy komentarz! sprawiają mi one dużą radość i zawsze staram się odwiedzać osoby, które je zostawiają

i naprawdę nie musicie się reklamować. przecież widzę z jakiego jesteście bloga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...